اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک خبر داد

کلنگ‌زنی و افتتاح 5 پروژه آبیک در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از کلنگ‌زنی یک پروژه و افتتاح چهار پروژه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

کلنگ‌زنی و افتتاح 5 پروژه آبیک در هفته دفاع مقدس

رضا اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس، کلنگ احداث نمازخانه سپاه ناحیه شهرستان آبیک به زمین زده می‌شود.

وی افزود: نمازخانه سپاه ناحیه شهرستان آبیک در زمینی به مساحت 200 متر مربع و با یک میلیارد ریال اعتبار در محوطه سپاه این ناحیه احداث می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از افتتاح ساختمان حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر روستای قشلاق خبر داد و گفت: سالن ورزشی صالحین این روستا نیز در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

اسفندیاری از افتتاح سالن ورزشی 9 دی سپاه ناحیه این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: سالن ورزشی صالحین حوزه مقاومت بسیج فاطمة‌الزهرا(س) که در محوطه سپاه ناحیه شهرستان آبیک احداث شده، در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های رزمی گروهان ذوالقدر، تجلیل از خادمان مساجد و بسیجیان نمونه در طول هفته دفاع مقدس، فضاسازی مناسب شهرها و روستاها و پوشش پیامک در خصوص دفاع مقدس برای شهروندان از برنامه‌های هفته دفاع مقدس با عنوان اقتدار و صلابت است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خاطره‌گویی راویان جنگ تحمیلی در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از بسیجیان نمونه و مخترع و نخبه و برگزاری جشن جدیدالورودی‌های دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس با عنوان دانش‌پژوهی ذکر کرد.

اسفندیاری تصریح کرد: در سومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان سربازی و پایمردی و توجه به خدمت مقدس سربازی و دلاوری‌های سربازان در مقابله با دشمن از سربازان نمونه تجلیل و مسابقه فرهنگی بین سربازان اجرا می‌شود.

این مسئول برگزاری محفل انس با قرآن کریم، ویزیت رایگان در مناطق محروم و برگزاری یادواره شهدا در سپاه ناحیه را از جمله برنامه‌های چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان عفاف و پاسداری و نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان ایثارگران و شهیدان و گرامیداشت یاد شهدا و نکوداشت جانبازان و آزادگان برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77006/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول