اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای‌ کرمان عنوان کرد

تدارک ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سیمای کرمان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: 4 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس برای پخش از سیمای مرکز کرمان تدارک دیده شده است.

تدارک ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سیمای کرمان

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به‌ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در سیمای مرکز کرمان‌ در 6 قسمت 45 دقیقه‌ای به بررسی حماسه دفاع مقدس از ابعاد گوناگون می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این برنامه هر شب با حضور 150 نفر میهمان نقش نیروهای نظامی و مردمی شرکت کننده در این حماسه بزرگ از جمله نیروهای زمینی و هوایی ارتش‌، سپاه و بسیج مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: این برنامه با پخش سرودها و کلیپ‌های خاطره‌انگیز حوزه دفاع مقدس همراه است.

وی تصریح کرد: «این خاک رو به آسمان دارد» عنوان ویژه‌برنامه مستندی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نصرالله راستین است که در 15 قسمت به روایت فرازهایی از زندگی 15 سردار سرافراز سال‌های دفاع مقدس در کرمان می‌پردازد.

موسوی خاطر نشان کرد: «دریادلان» عنوان ویژه برنامه‌ای به تهیه‌کنندگی و کارگردانی منصور قادری‌پناه است که در هفت قسمت 10 دقیقه‌ای و در قالب دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به معرفی آن‌ها می‌پردازد.

وی گفت: گفت‌وگوی ویژه خبری نیز با حضور فرماندهان نظامی و دفاع مقدس در چهار قسمت 30 دقیقه‌ای به بررسی فرازهای مهم و خاطرات سال‌های دفاع مقدس می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ‌ادامه داد: در حوزه صدا نیز برنامه «پلاک» ویژه برنامه هفتگی صدای مرکز کرمان با موضوع دفاع مقدس و «بسیج مدرسه عشق» به طور ویژه و با بخش‌های مختلف از جمله گزارش‌، معرفی کتاب‌، خاطرات رزمندگان و معرفی شهدا به این مهم می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در دیگر برنامه‌های صدای مرکز کرمان هم با توجه به اهداف و مخاطبان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخته می‌شود؛ از جمله مصاحبه و گفت‌وگو با جانبازان در برنامه رادیو‌های روشن‌، زنان افتخار‌آفرین در برنامه آشیانه مهر‌، نمایش با موضوع دفاع مقدس، معرفی رزمندگان و طرح خاطرات ‌آن‌ها و شعر و ادبیات پایداری در برنامه مفشو و مطالب و گزارش‌های ویژه در برنامه‌های کرمان سلام‌، فصل تازه‌، برگی از تقویم‌، اهل آبادی و سین جیم‌ است.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول