اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساخت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

آغاز حفاری تونل‌های پروژه قزوین ـ الموت ـ تنکابن

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: عملیات حفاری دو دهنه تونل در پروژه قزوین ـ الموت ـ تنکابن شروع شده است.

آغاز حفاری تونل‌های پروژه قزوین ـ الموت ـ تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قزوین، جعفر قزوینیان از شروع عملیات حفاری دو دهنه تونل در پروژه قزوین ـ الموت ـ تنکابن خبر داد و اظهار کرد: تونل شماره یک در دو جبهه ورودی و خروجی در حال انجام است و 30 متر طول پیشرفت دارد.

وی افزود: عملیات حفاری تونل شماره 19 در منطقه سه هزار تنکابن با انجام لتیس‌گذاری آغاز شده است و عملیات حفاری بقیه تونل‌ها با تکمیل راه‌های دسترسی آن‌ها به زودی شروع می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی قزوین با بیان اینکه با سرعت بخشیدن به احداث راه‌های دسترسی به ورودی و خروجی تونل‌ها در این پروژه عملیات حفاری و پیشرفت فیزیکی به صورت چشم‌گیری افزایش می‌یابد، یادآور شد: همزمان چهار اکیپ راهسازی مجهز در حوزه‌های استان قزوین و مازندران مشغول احداث این راه‌های دسترسی هستند.

قزوینیان اضافه کرد: در مطالعه این پروژه به منظور رعایت مسائل زیست‌ محیطی سعی شده است با طراحی 22 دهنه تونل در طول مسیر نسبت به این موضوع با حساسیت خاصی برخورد شود به طوری که کمترین خسارت به محیط زیست و منابع طبیعی وارد گردد.

وی ادامه داد: پروژه قزوین ـ الموت ـ تنکابن به طول 148 کیلومتر بوده که فاز نخست آن از سال 88 به طول 62 کیلومتر آغاز شده است و فاز دوم آن در محدوده الموت ـ تنکابن در سال جاری شروع شده که هم‌اکنون با سرعت خوبی در حال اجراست.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول