اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه اول مهرماه صورت می‌گیرد

ممنوعیت حفاری توسط دستگاه‌های خدماتی خلیل‌آباد

معاون فرماندار خلیل‌آباد گفت: کلیه دستگاه‌های خدماتی از جمله مخابرات، شهرداری، دهیاری، ادارات برق و آب در 15 روز اول بازگشایی مدارس از انجام هر گونه عملیات حفاری منع شدند.

ممنوعیت حفاری توسط دستگاه‌های خدماتی خلیل‌آباد

به گزارش خبرنگار فارس از خلیل آباد، جواد حسن‌زاده شب گذشته در جلسه هماهنگی ترافیکی ویژه طرح بازگشائی مدارس اظهار کرد: تمهیدات لازم برای سهولت در رفت و آمد دانش‌آموزان و اجرای طرح‌های ایمنی در مسیر مدارس و نصب سرعت‌گیر مقابل مدارس باید توسط دستگاه‌های ذیربط انجام شود .

وی ارائه آموزش‌های ترافیکی برای والدین و دانش‌آموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهرداری در جهت انتقال و سرویس‌دهی داخل شهر برنامه منظمی را ایجاد نماید تا دانش آموزان با خیال راحت بتوانند در وقت مقرر به مدرسه برسند.

حسن‌زاده گفت: نیروی انتظامی در ایام رفت و آمد دانش‌آموزان و پلیس راهنمائی و رانندگی با متخلفین رانندگی بویژه موتورسواران جدی وارد عمل شوند و با افراد خاطی بشدت برخورد نمایند.

معاون فرماندار خلیل‌آباد به 7500 دانش‌آموز خلیل‌آبادی که در یک‌صد آموزشگاه شهر و روستا تردد دارند اشاره کرد و افزود: حفظ جان و ایمنی دانش‌آموزان مورد تاکید است و والدین و دانش‌آموزان باید با آموزش‌های لازم نسبت به آگاهی‌رسانی لازم اقدام کنند.

در این جلسه بر نظارت سرویس‌های مدارس، خط کشی معابر، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، سرعت‌گیر قبل از میدان امام حسین و ارسال پیام‌های ترافیکی برای والدین دانش‌آموزان تأکید شد.

مجید طاهرپور معاون اجتماعی شهردار خلیل‌آباد نیز از اجرای طرح‌های ویژه ایام بازگشائی مدارس در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با همکاری پلیس و نیروی انتظامی خط کشی معابر شهری و مسیر مدارس انجام شده و ایجاد سرعت‌گیر در مسیرهای لازم که نیروی انتظامی و پلیس اعلام کند توسط شهرداری اجرا خواهد شد .

طاهرپور از اجرای برنامه‌های نشاط و شادی و رنگ‌آمیزی توسط این اداره در فضاهای مناسب شهری خبر داد و افزود: در این مکانها آموزش‌های لازم ترافیکی و فرهنگی و بیان راه‌های شهر سالم به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/2202/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول