اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان انجام شد

4 انتصاب جدید در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان طی مجوزهای صادره از وزارت متبوع و با ابلاغ احکامی جداگانه، چهار مدیریت دیگر این اداره کل را منصوب کرد.

4 انتصاب جدید در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، به موجب این احکام، اسداله پناه‎یزدان به سمت مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، علی‎اکبر شاهینی به سمت مدیریت ساخت و توسعه راه‎ها اداره کل راه و شهرسازی گلستان، محمود تیموری به سمت مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان و عادل مصدقی به سمت مدیریت راهداری راه و شهرسازی استان منصوب شدند.

سابقه، تجربه و تعهد، ملاک انتصاب این افراد که پیش از این نیز، سرپرستی مدیریت‎های یادشده را بر عهده داشتند، بوده است.

اسدالهی پناه‎یزدان دارای مدرک کارشناسی عمران و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است و محمود تیموری نیز، کارشناسی عمران دارد و هر دو، حدود 15 سال سابقه فعالیت در بخش‎های مختلف مسکن و شهرسازی سابق و راه و شهرسازی کنونی را در کارنامه کاری خویش ثبت کرده‎اند.

علی‎اکبر شاهینی و عادل مصدقی نیز، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران دارند و به ترتیب 22 و 14 سال است که در بخش‎های مختلف راه و ترابری سابق و راه و شهرسازی فعلی به انجام خدمت مشغول هستند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول