اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در همدان صورت گرفت

تجمع اعضای مسکن مهر مقابل اداره راه و شهرسازی/افزایش قیمت علت تجمع

70 نفر از اعضای پروژه مسکن مهر «اهرام ایرانیان» به علت افزایش قیمت در پروژه مذکور از سوی پیمانکار، با تجمع مقابل اداره کل راه و شهرسازی، اعتراض خود را اعلام کردند.

تجمع اعضای مسکن مهر مقابل اداره راه و شهرسازی/افزایش قیمت علت تجمع

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز 70 نفر از متقاضیان مسکن مهر پروژه اهرام ایرانیان واقع در شهرک مدنی در مقابل سازمان مسکن و شهرسازی استان همدان تجمع کردند.

این افراد نسبت به افزایش قیمت مسکن درخواستی خود که از سوی پیمانکار به صورت پیامکی به اعضا اطلاع داده شده بود، معترض بودند.

پیمانکار به دنبال دلال‌بازی بود

در همین راستا یکی از این افراد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مبنی بر اینکه روز گذشته پیامکی به اعضا، مبنی بر اینکه در محل پروژه برای تعیین تکلیف مساکن خود حضور یابند، ارسال شد.

وی با بیان اینکه این پیامک حامل این پیغام بود که عدم حضور متقاضیان نشان از انصراف آنهاست، بیان داشت: در این پیامک به هر بلوک تاریخ مشخصی را تعیین کرده بودند، تا در مدت سه روز به آنجا مراجعه کنند.

این متقاضی مسکن مهر ادامه داد: نخستین کسانی که در محل پروژه حضور یافتند دوبرگه به آنها داده شده بود مبنی بر اینکه هزینه محوطه‌سازی و سایر هزینه‌ها در آن حساب شده و در مجموع حدود 10 تا 15 میلیون تومان شده بود که باید اعضا آن را پرداخت می‌کردند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه این هزینه شاید در قرارداد اولیه نبوده و با ایجاد خدمات اضافه مثل آسانسور باید پرداخت می‌شده، یادآور شد: هیچ خدمات اضافه بر موارد ذکر شده در قرارداد در این پروژه استفاده نشده و آسانسور نیز از ابتدای قرارداد قرار بود که ایجاد شود.

این عضو مسکن مهر به پیامکی که در همان موقع به وی رسید نیز اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد این اداره کل در حال بررسی مشکلات این پروژه است و اعضا تا اطلاع ثانوی نسبت به پرداخت هرگونه وجه به حساب شرکت سازنده خودداری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه پیمانکار حدود 13 میلیون از اعضای پروژه درخواست کرده بود، افزود: پیمانکار تحویل مساکن مهر متقاضیان در 22 بهمن را منوط به پرداخت این مقدار پول دانست و در غیر این صورت منازل به آنها تحویل داده نمی‌شود.

این متقاضی از یک اقدام جالب پیمانکار و دلال‌بازی وی سخن گفت و افزود: پیمانکار پیشنهاد کرد، پنج برابر پولی که شما واریز کردید، را به شما پرداخت می‌کنم، و شما از مالکیت مسکن، انصراف دهید که این مسئله بسیار جالب توجه بود.

افزایش قیمت مساکن مهر اقدام خودسرانه‌ای از سوی پیمانکار بود

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان نیز با بیان اینکه این مشکل در حال بررسی است، افزود: در ارتباط با افزایش قیمت مسکن مهر و عدم تحویل به موقع پروژه در حال بازرسی هستیم.

غلامرضا سقندلی با بیان اینکه مشکل خاصی نیست، افزود: پیمانکار خودسرانه مبلغی را اعلام کرده و ما نیز در حال بررسی این مشکلات هستیم.

وی بیان داشت: این پروژه اهرام ایرانیان نام دارد که در شهرک مدنی در حال ساخت است که پس از بررسی مشکلات، تصمیمات اتخاذ شده، اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول