اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

118 روستای گیلان از پروژه‌های راه و شهرسازی بهره‌مند شدند

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: 118 روستای گیلان با حدود 18 هزار خانوار از مزایای پروژه‌های راه و شهرسازی استان در هفته دولت بهره‌مند شدند.

118 روستای گیلان از پروژه‌های راه و شهرسازی بهره‌مند شدند

حجت شعبان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال پروژه‌های خوبی در بخش راه و شهرسازی استان افتتاح شده است، اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و عمران و آبادی صورت گرفته است.

وی، اجرای پروژه‌های احداث مسکن و راه‌سازی در نقاط محروم و روستاها را یکی از مهم‌ترین رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در این راستا به مردم گیلان ارائه دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح 76 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 701 میلیارد ریال در هفته دولت امسال خبر داد.

وی ادامه داد: افتتاح مسکن مهر، مساجد مسکن مهر، بیمارستان، ساختمان‌های اداری، بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی و فرعی در سطح گیلان از جمله اقدام‌های راه و شهرسازی استان در هفته دولت بوده است.

به گفته شعبان‌پور، تعداد حدود 18 هزار خانوار و 118 روستای این استان از نعمت پروژه‌‌های افتتاحی در هفته دولت بهره‌مند شدند.

وی افتتاح ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ساختمان دیوان محاسبات استان و ساختمان مرکز مدیریت بحران استان را از جمله پروژه‌های افتتاح شده ذکر کرد.

این مسئول با بیان اینکه برای افتتاح این ساختمان‌ها بالغ بر 125 میلیارد ریال از محل اعتبارات این اداره هزینه شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه ساختمان شورای هماهنگی در مهر سال گذشته آغاز شد و در اردیبهشت امسال به پایان رسید و در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی، احداث تقاطع غیرهمسطح کهنه گوراب، بتن‌ریزی ساختمان راهداری شفت و افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان را از جمله پروژه‌های مهم و افتتاح شده در هفته دولت برشمرد.

شعبان‌پور در ادامه به اقدام‌های ایمنی در بحث راه‌های استان اشاره کرد و متذکر شد: برای ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها اقدام‌هایی انجام شده تا سفرهای تابستانی مردم بدون خطر و با سلامت بیشتری سپری شود.

وی، استقرار نیروهای گشت راهداری به صورت 24 ساعته در راهدارخانه‌ها و طول مسیرها را از جمله اقدام‌ها برای ایمنی سفرهای تابستانی ذکر کرد و یادآور شد: این نیروها همچنان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول