اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج خبر داد

راه‌اندازی کمیسیون تخصصی معماری و شهرسازی در شورای شهر کرج

عضو شورای شهر کرج از راه‌اندازی کمیسیون تخصصی معماری و شهرسازی در شورای شهر کرج خبر داد.

راه‌اندازی کمیسیون تخصصی معماری و شهرسازی در شورای شهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مریم قهرمانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اقدمات مهمی که در دوره چهارم شوراها مورد تأکید قرار خواهد گرفت راه‌اندازی کمیسیون تخصصی معماری و شهرسازی است که گامی اساسی در جهت شناساندن معماری ایرانی است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هویت و معماری ایرانی اسلامی به همگان شناسانده شود.

این عضو شورای شهر کرج تأکید کرد: امروزه معماری ایرانی رو به فراموشی است لذا نباید اجازه دهیم این فرهنگ غنی و هنر ایرانی جای خود را به معماری غربی بدهد و کم کم به دست فراموشی سپرده شود.

قهرمانی با بیان اینکه در معماری ایرانی اسلامی زیبایی‌هایی بسیار شاخص وجود دارد، تصریح کرد: با کمی تلاش و شناساندن این هویت ایرانی به نسل امروز می‌توانیم در احیای این مهم نقش اساسی داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی دومین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در کرج اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی این نمایشگاه می‌تواند بخشی از توانایی‌های کرج در زمینه فضاهای سبز را به نمایش بگذارد.

عضو شورای شهر کرج یادآور شد: کرج از دیرباز به عنوان باغ شهری بوده که امروز با افزایش جمعیت و روند توسعه‌ای ساخت و سازها به کلانشهری تبدیل شده که باید با تمهیدات اساسی روند توسعه‌ای فضاهای سبز را در پیش بگیریم.

قهرمانی این اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج را مهم ارزیابی کرد و گفت: توسعه و ایجاد فضاهای سبز یکی از نیازهای کرج است که مدیریت شهری کرج توانسته این مهم را به خوبی درک کند و با ایجاد یک چنین نمایشگاه‌هایی در جهت توسعه شادابی و طراوت شهر گام بردارد.

وی بیان داشت: حضور مردم نیز در این نمایشگاه نشان‌دهنده استقبال آنان از برپایی این گونه نمایشگاه‌ها است.

دومین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در کرج تا فردا تمدید شد.

انتهای پیام/2302/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول