اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت

4 پروژه عمرانی راه و شهرسازی صومعه‌سرا افتتاح شد

چهار پروژه اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در ششمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

4 پروژه عمرانی راه و شهرسازی صومعه‌سرا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا عصر امروز در جریان افتتاح ساختمان مسجد مسکن مهر این شهرستان، اظهار کرد: این پروژه با 574 متر مربع زیربنا برای اجرای مراسم معنوی و عبادی ساکنان شهرک مسکن مهر صومعه‌سرا ساخته شده است.

*افتتاح 4 پروژه اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا

عین‌الله خانعلی‌زاده از افتتاح همزمان چهار پروژه عمرانی اداره راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و افزود: برای احداث و افتتاح این پروژه‌ها بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی، احداث مسجد شهرک مسکن مهر به همراه محوطه‌سازی این شهرک و اجرای راه روستایی به طول 4.5 کیلومتر را از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات به واحدهای مسکن مهر خود مالک این شهرستان تعلق گرفته است، تصریح کرد: این مبلغ تسهیلات برای کمک به 600 واحد مسکونی مهر خود مالک در صومعه‌سرا بوده است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های انجام شده اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: آسفالت بین بلوکی، پیاده‌روسازی به مساحت 9 هزار متر مربع و جدول‌گذاری به مساحت 2 هزار و 600 متر برای زیباسازی شهرک مسکن مهر صومعه‌سرا از دیگر این پروژه‌ها بوده است.

*احداث 2 دهنه پل روستایی در صومعه‌سرا

خانعلی‌زاده با تصریح بر اینکه تا پایان امسال بالغ بر 88 کیلومتر از راه‌های روستایی صومعه‌سرا آسفالت می‌شوند، گفت: این امر به تخصیص اعتبار لازم و کافی نیاز است.

وی یادآور شد: دو دهنه پل روستایی نیز در صومعه‌سرا در حال ساخت است.

این مسئول، پیشرفت فیزیکی ساخت پل روستای «فتمه‌سر» را در مراحل پایانی آن دانست و بیان کرد: این پروژه تا دو ماه آینده از سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، لازمه ادامه اجرای عملیات احداث پل روستای «گوراب» را نیز مشروط به تخصیص اعتبار خواند.

به گزارش فارس، در ششمین روز از هفته دولت گلزار شهدای صومعه‌سرا با حضور مردم، مسئولان و خبرنگاران این شهرستان گلباران شد.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول