اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه جهاد و حماسه در شهرکرد

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ جهاد و حماسه با 60 غرفه درمنطقه عمومی رحمتیه شهرکرد افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه جهاد و حماسه در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی ملک‌پور در آیین افتتاح این نمایشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ جهاد و حماسه پیش از ظهر امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام و فرماندهان نظامی در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه در 60 غرفه و شش موضوع؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جنگ نرم و مقابله با آن، جهاد علمی و فن‌آوری، بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی، هنرهای تجسمی و دفاع مقدس و جنگ افزار و ادوات نظامی طراحی و اجرا شده است.

مسئول نمایشگاه جهاد و حماسه گفت: نمایشگاه جهاد و حماسه در زمینی به مساحت 10هزار متر مربع احداث و به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

ملک پور اظهار داشت: نمایش هنری رزمی و بازسازی عملیات کربلای 10 از دیگر بخش های این نمایشگاه می‌باشد که بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایش رزمی هنری با هنرمندی گروه هنری بسیج استان و بخش رزمی با حضور رزمندگان تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام اجرا می گردد.

مسئول نمایشگاه جهاد و حماسه گفت: نمایش هنری رزمی به گوشه‌هایی از تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی با موضوعات؛ بعثت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، زندگی حضرت علی علیه السلام، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، آغاز جنگ تحمیلی و عملیات کربلای 10 می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ادارات بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، سازمان فنی و حرفه ای، برق، هلال احمر و نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در برپایی غرفه‌های این نمایشگاه نقش داشته اند. 

انتهای پیام/68001/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول