اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

هفته دفاع مقدس بزرگترین گنجینه نظام است

امام جمعه مشگین‌شهر در دیدار با کارکنان سپاه مشگین‌شهر گفت: هفته دفاع مقدس بزرگترین گنجینه نظام است و باید در حفظ این گنجینه عظیم تلاش و کوششی وافر داشته باشیم.

هفته دفاع مقدس بزرگترین گنجینه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با هفته دفاع مقدس صبح امروز کارکنان سپاه شهرستان مشگین‌شهر به همراه جمعی از پیشکسوتان و مسئولان شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

امام‌جمعه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به برنامه‌هایی که در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید یادآور رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌ها، شجاعت‌ها و شهامت‌ها برای جوانان و نوجوانان نسل امروز جامعه  باشد.

حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار تصریح کرد: تبیین دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس نباید تنها منحصر به این هفته باشد بلکه باید در طول سال این ارزش‌ها به نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بزرگترین گنجینه‌ نظام جمهوری اسلامی ایران است که نباید هیچ وقت بدست فراموشی سپرده شود.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که از هشت سال دفاع مقدس الهام گرفته و یادآور ایثار و فداکاری، مقاومت و دینداری و میراث معنوی و اعتقادی است که باید در جهت حفظ و انتقال آن به نسل جوان تلاش کنیم.

باوقار با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای گرامیداشت شهداست، ابراز داشت: آبرو و حیثیت کشور به برکت خون شهداست و نظام جمهوری اسلامی امانت شهدا در دست ماست که اگر قدردان این نعمت نباشیم در قیامت نمی‌‌توانیم پاسخگوی شهدا باشیم.

انتهای پیام/62009/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول