اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز ضرورت دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان امروز ضروری است.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز ضرورت دارد

سیف‌الله مطلبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: عزت ملت ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری‌های آنان به نسل جوان انتقال یابد.

وی افزود: با انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا به نسل‌های بعد می‌توان اطمینان داشت که دشمنان در سال‌های آتی نیز جرات دست‌درازی به ذره‌ای از خاک وطن را نخواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی گرانسنگ در ذهن ملت ایران باقی و از آفت تحریف مصون بماند.

مطلبی اظهار کرد: نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تأثیر به‌سزایی در اخلاق جوانان داشته و امید و انگیزه برای مبارزه با استکبار جهانی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های این دوران به نسل‌های آینده‌ساز است.

این برادر 2 شهید اظهار کرد: امروز ایران در اکثر زمینه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در جهان حرفی برای گفتن دارد که این امر مرهون تلاش و غیرت مردانی است که برای امنیت و آسایش استعدادهای این مرز و بوم از جان خود گذشتند.

وی گفت: حضور فعال و حماسه‌ساز رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل حاصل تربیت مادرانی غیور و زنانی والا بود که با ایثار و گذشت خود سبب تقویت جبهه‌ها می‌شدند.

این رزمنده سال‌های دفاع مقدس اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تنها وظیفه مسئولان نظام نیست و همه مردم باید دست در دست هم دهند و آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا را زنده نگه داشته و ترویج دهند.

وی ادامه داد: امروز دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بهره می‌گیرد که ما نیز باید با بهره‌گیری از فرصت‌هایی همچون هفته دفاع مقدس دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو کرده و ایشان را نسبت به توطئه‌های شوم‌ دشمنان آگاه کنیم.

مطلبی گفت: امروز اگر بخواهیم ارزش‌های اسلامی را پیاده کرده و یا در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم، به شهدای غیور و ولایت‌مدار هشت سال دفاع مقدس تاسی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در بین نسل جوان جامعه تبیین شود و روحیه استقامت و ایثارگری بین این نسل اشاعه یابد.

انتهای پیام/63002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول