اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بردسیر:

واقعیت‌های دفاع مقدس به کتاب‌های درسی راه یافته است

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: واقعیت‌های دفاع مقدس به کتاب‌های درسی راه یافته و این یک حرکت بسیار خوب است تا نسل جدید با قهرمانان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

واقعیت‌های دفاع مقدس به کتاب‌های درسی راه یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامرضا رضایی صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس این شهرستان آغاز مهر را روز جاری شدن خون تازه در رگ‌های جامعه دانست و اظهار داشت: شور و شعف وصف‌ناپذیری که در خیابان‌ها امروز شاهد آن بودیم، حکایت از استثنایی بودن امروز دارد.

وی با اشاره به تغییر نظام آموزشی از راه یافتن واقعیت‌های دفاع مقدس به کتاب‌های درسی به جای افسانه‌هایی که قبلا وجود داشت، ابراز رضایت کرده و بیان داشت: دانش‌آموزان ما خیلی از حماسه‌سازان دفاع مقدس را نمی‌شناسند و این یک حرکت بسیار خوب است تا نسل جدید با قهرمانان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

هادی احمدی فرماندار بردسیر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس سنگر مدرسه را همچون سنگر جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، سنگر مبارزه و مقاومت دانست و گفت: مبارزه با جهل و نادانی و تلاش همه جانبه برای تعالی و پیشرفت کمتر از جهاد در راه خدا و شهادت نیست.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌اکنون در دورترین نقاط کشور زمینه‌های آموزش و یادگیری و پیشرفت فراهم است و فقط همت مضاعف دانش‌آموزان این مرز و بوم را می‌طلبد که برای توسعه و آبادانی بیشتر کشور و تعالی خود و جامعه به دنبال کسب علم و دانش باشند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین شرط پیشرفت دانش‌آموزان تدین و آرامش است، گفت: موفقیت‌های چشمگیر دانش‌آموزان بردسیری در کنکور سراسری  شاهدی بر این مدعا است.

احمدی خاطر نشان کرد: یک وظیفه بر دوش نسلی که جنگ را اداره کرده‌اند، وجود دارد و آن اینکه باید همه دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نحو مطلوب به نسل حاضر که آن روزها را درک نکرده‌اند، منتقل کنند.

در پایان این مراسم زنگ مقاومت نواخته شد و همچنین حاضران در جلسه از نمایشگاه یاد شهدا که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه دانش‌آموزان برپا شد، بازدید کردند.

این نمایشگاه شامل عکس شهدا، وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا و خاطرات و برخی آثار مربوط به شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان بردسیر است.

انتهای پیام/80027/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول