اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

برگزاری شب خاطره در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری شب خاطره در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد و گفت: این مراسم در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برگزاری شب خاطره در باغ‌موزه دفاع مقدس همدان

محمدجواد زمردیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، از برگزاری شب خاطره با حضور راویان دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: شب گذشته مردم همدان با حضور در باغ‌موزه دفاع مقدس حرف‌های ناگفته و خاطرات تلخ و شیرین مردان غیور را از زبان دوستان و همرزمان آنان با گوش جان شنیدند تا در قلب و خاطره خود نگهداری کنند.

وی گفت: این برنامه هر روز در هفته دفاع مقدس، بعد از نماز مغرب و عشا در باغ‌موزه برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: در مراسم دیشب، یاد و خاطره غیورمردان با فیلم و مستند با موضوع دفاع‌ مقدس برای بازدیدکنندگان به اجرا درآمد.

وی با اشاره به رادمردی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تضمین‌کننده استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی است.

زمردیان در پایان سخنانش با اشاره به برگزاری شب خاطره، آن را یکی از بهترین برنامه‌ها برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: با این اقدام، نسل جوان با ابعاد جنگ و سختی‌ها و ایثار رزمندگان در آن دوران آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/2499/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول