اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با بازگشایی مدارس

ترافیک سنگین خیابان‌های قزوین را از نفس انداخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید در نخستین روز از ماه مهر، شاهد بار ترافیکی بسیار سنگین در خیابان‌های شهر قزوین هستیم.

ترافیک سنگین خیابان‌های قزوین را از نفس انداخت

غلامعلی حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص وضعیت ترافیکی شهر قزوین در روز اول مهر ماه اظهار داشت: امروز در بین ساعت‌های 7:15 تا 8:15 بار بسیار سنگین ترافیکی را شاهد بودیم.

وی افزود: از آنجایی که هنوز هم لیست مدارس قزوین برای نخستین روز حضور دانش‌آموزان به طور دقیق تعیین نشده انتظار این مسئله را داشتیم که بار ترافیکی بسیار سنگینی را در معابر و خصوصاً در نیمه شمالی شهر قزوین داشته باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین بیان کرد: تمام تمهیدات لازم از سوی نیرو و عوامل انتظامی برای چنین روزی و حتی نیمه نخست مهر ماه پیش‌بینی شده‌ است که در میدان‌ها و تقاطع‌ها و حتی در مقابل برخی از مدارس این نیروها حضور پیدا کنند تا با امنیت بیشتر دانش‌آموزان بتوانند کار روان‌سازی ترافیک را انجام دهند.

حسنی در خصوص تصادفات امروز تصریح کرد: تصادف‌های خسارتی زیادی به پلیس گزارش شده ولی تصادفی که منجر به فوت و جرح شود؛ گزارش نشده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با تعیین سرویس‌های مدارس و مشخص شدن کلاس‌های آموزشی دانش‌آموزان می‌توان در روزهای آینده شاهد بار ترافیکی کمتر و روان‌تری در معابر باشیم.

انتهای پیام/77002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول