اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

قبض جریمه ترافیک شیراز را روان نمی‌کند

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه قبض جریمه ترافیک شیراز را روان نمی‌کند، گفت: با تدبیر و همدلی بین متولیان امر، مشکل ترافیک این شهر حل‌شدنی است.

قبض جریمه ترافیک شیراز را روان نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان در دیدار سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با وی بر تأثیر همدلی ارگان‌ها در انجام امور شهری و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان تأکید کرد و اظهار داشت: شرط موفقیت در انجام امور، وجود همدلی در کنار همکاری بین متولیان و مسئولانی است که در انجام یک کار نقش دارند.

وی با بیان اینکه مسئله ترافیک شهر شیراز قابل حل است، تصریح کرد: از آنجا که بیش از 90 درصد از رانندگان در شهر شیراز قانونمند هستند، با تعداد معدودی که بخواهند حقوق دیگران را زیر پا بگذارند باید با جدیت برخورد کرد.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: مشکل کلان‌شهر شیراز تنها با اعمال قانون محض و صدور قبض جریمه حل نمی‌شود، بلکه ابتدا باید زیرساخت‌ها و امکانات ترافیکی از جمله ایستگاه، پارکینگ و غیره را برای مردم آماده سپس در صورت تخلف و عدم استفاده از این امکانات، راننده خاطی را جریمه کنیم.

سجادیان به وجود فضای خالی در سطح شهر برای کمک به حل مشکل ترافیک اشاره کرد و گفت: با استفاده از فضاهای خالی در سطح شهر برای ایجاد پارکینگ می‌توان در روند حل مشکل ترافیک شیراز سرعت بخشید.

سرپرست حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری شیراز نیز در سخنانی تلاش کارکنان انتظامی استان فارس در برقراری نظم و امنیت به‌ویژه امنیت ترافیکی شهرستان شیراز را ستود و از زحمات شبانه‌روزی پلیس به‌ویژه کارکنان پلیس راهور در روان‌سازی ترافیک کلان‌شهر شیراز تقدیر کرد.

حمیدرضا ناصری با بیان اینکه اقتدار حاکمیت به اقتدار قانون است، تصریح کرد: اقتدار شهرداری به اقتدار پلیس است، زیرا پلیس بستر اجرای قانون است و با حضور و همکاری این نیرو، اجرای طرح‌های زیرساختی و خدمات‌رسانی توسط شهرداری برای شهروندان عملی می‌شود.

وی خدمت کردن در نیروی انتظامی برای تامین امنیت شهروندان را از نعمت‌های الهی برشمرد که خداوند نصیب کارکنان این نیرو کرده است.

سرپرست حوزه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری شیراز از افزایش 50 درصدی دوربین‌های کنترل ترافیک در شهر شیراز طی یک ماه آینده خبر داد و گفت: با همکاری پلیس، رانندگانی که در سطح معابر شهرستان شیراز مرتکب تخلف شوند،‌ تخلف آنان از طریق این دوربین‌ها ثبت و به محل سکونت آنها ارسال می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی 100 درصد شهرداری برای همکاری با پلیس در اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر شیراز ابراز داشت: شهرداری شیراز آماده است با محوریت و مدیریت پلیس، ‌این طرح‌ها را در شهر اجرا کند تا با این مدیریت واحد،‌ ضمن تسریع در خدمات‌رسانی به شهروندان از اقدامات جزیره‌ای در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های ترافیکی خودداری شود.

انتهای پیام/2448/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول