اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

پروژه‌های ترافیکی استان به صورت ویژه برای زمان بازگشایی مدارس پیگیری ‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پروژه‌های ترافیکی استان به صورت ویژه برای زمان بازگشایی مدارس پیگیری ‌شوند.

پروژه‌های ترافیکی استان به صورت ویژه برای زمان بازگشایی مدارس پیگیری ‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان که در استانداری برگزار شد، از پیگیری ویژه مسایل اجرایی طرح‌های عمرانی و تسریع در پروژه‌های ترافیکی استان به مناسبت بازگشایی مدارس توسط این معاونت خبر داد و اظهار کرد: پلیس راهور و شهرداری در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بر روان‌سازی ترافیک، ارتقاء ایمنی دانش‌آموزان و دانشجویان و بالا بردن ظرفیت حمل‌و‌نقل عمومی به صورت ویژه توجه کنند.

در این جلسه نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش استان، پلیس راهور و شهرداری اصفهان برنامه‌های خود را در قالب طرح استقبال مهر ویژه ایام بازگشایی مدارس تشریح کردند و در این ارتباط مقرر شد دانشگاه‌ها برای سرویس‌دهی دانشجویان از شرکت‌های حمل و نقل مسافر دارای پروانه معتبر فعالیت از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان استفاده کنند.

همچنین قرار شد، مدیران مدارس نیز با همکاری پلیس راهور و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بر فعالیت سرویس مدارس نظارت کنند و تمامی رانندگان این سرویس‌های تحت پوشش شرکت‌های مجاز باشند. علاوه بر آن طرح پلیس مدارس نیز از سوی دستگاه‌های ذیربط با جدیت دنبال شود.

معاون امور عمرانی استانداری در پایان خواستار تشکیل مستمر و هدفمند جلسات شورای هماهنگی ترافیک در شهرستان‌ها توسط فرمانداران و پیگیری مجدانه مصوبات آن شود.

انتهای پیام/63012/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول