اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

لزوم ارائه طرح ترافیکی اصلاح تقاطع کاکان - مادوان - سی‌سخت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه طرح ترافیکی اصلاح تقاطع کاکان - مادوان - سی‌سخت شد.

لزوم ارائه طرح ترافیکی اصلاح تقاطع کاکان - مادوان - سی‌سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری صبح امروز با بیان این مطلب در شورای ترافیک استان، اظهار داشت: پلیس‌راه استان طرح ترافیکی تقاطع جاده کاکان به جاده اصلی یاسوج، مادوان و سی‌سخت را تهیه و در جلسه آینده شورای ترافیک ارائه کند.

وی گفت: در کوتاه‌مدت نیز با انجام اقداماتی نظیر چراغ دو زمانه، دور برگردان و ... مشکل این ناحیه را برطرف کند.

صابری افزود: با طرح پیشنهادی پلیس‌راه جهت ساماندهی تقاطع بلوار ابتدای شهر مادوان جنب دانشگاه آزاد اسلامی که جاده سی‌سخت و اصفهان را به هم وصل می‌کند موافقت می‌شود و لازم است جهت اجرا به شهرداری مادوان و پلیس راهور ابلاغ شود.

استاندار با اشاره به وضعیت نامناسب بریدگی فرعی اول بنسجان اظهار داشت: این بریدگی در اسرع وقت حداکثر تا یک روز آینده توسط شهرداری یاسوج با هماهنگی پلیس راهور مسدود شود.

صابری به ضرورت ارتقای ظرفیت حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: به منظور روان‌سازی ترافیک و افزایش ضریب ایمنی تردد خودروها در سطح شهرها، چراغ راهنمایی در سطح شهرهای استان نصب شود.

وی با بیان این‌که حتی در سطح شهرهای گچساران و دهدشت نسبت به شهر یاسوج تعداد چراغ‌های راهنمای بیشتری وجود دارد گفت: شهرداری ظرف مدت یک ماه نسبت به نصب چراغ دو زمانه در میدان انقلاب، میدان جهاد، میدان مقاومت و تقاطع بلوار چمران به خیابان ولیعصر و همچنین چراغ سه زمانه برای میدان آریوبرزن اقدام کند.

وی افزود: در نشست شورای ترافیک مقرر شد پلیس‌راه استان نسبت به طرح ترافیکی یک طرفه کردن خیابان دانشگاه آزاد به جاده اصفهان و شهر مادوان اقدام کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش‌آموزان شهرداری‌های استان نسبت به خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده و نصب تابلو و علائم هشدار دهنده در مجاور محل مدارس اقدام کرده و با همکاری فرمانداری‌ها از انجام حفاری‌ها در اطراف مدارس تا پایان نیمه اول مهرماه جلوگیری شود.

گفتنی است در این نشست مقرر شد طرح‌های پیشنهادی ترافیکی جهت مکان‌یابی ایستگاه‌های تاکسی واقع در خیابان سردار جنگل شمالی و میدان شهدای نیروی انتظامی تهیه شود، نسبت به اصلاح بخش‌هایی از خیابان ساحلی (کمربندی جدید) اقدام شود و شهرداری یاسوج نسبت به مسدود کردن بریدگی بلوار ابوذر حد فاصل فرعی‌های 11 و 12 سالم‌آباد به منظور افزایش ضریب ایمنی و تأمین امنیت شهروندان اقدام کند.

انتهای پیام/82015/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول