اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی 31 شهریور در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس محدودیت‌های ترافیکی روز 31 شهریور ماه را در زنجان تشریح کرد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی 31 شهریور در زنجان

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مراسم رژه روز 31 شهریور ماه در میدان مدرس برگزار می‌شود، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی این مراسم از پل کوی فرهنگ (علی آباد) اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده برای روز 31 شهریور ماه از میدان پل علی آباد تا تقاطع تربیت ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به باز بودن برخی مسیرها در محدوده ترافیکی تعریف شده برای روز 31 شهریور ماه گفت: در مسیر شمال به جنوب منتهی به کوی فرهنگ تا خیابان فرودگاه، تردد از روی پل آزاد است.

وی تصریح کرد:‌ مسیرهای جایگزین برای محدودیت‌های ایجاد شده در روز 31 شهریور ماه در زنجان انتخاب شده و رانندگان می‌توانند از مسیر بلوار قائم به سمت شهرک کارمندان به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان زمان آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز 31 شهریور ماه را 6:30 الی هفت صبح اعلام و اضافه کرد: این محدودیت‌ها تا پایان مراسم ادامه می‌یابد.

شمس‌آذر رعایت قوانین را در همه مواقع به ویژه روز 31 شهریور از توصیه‌های خود به رانندگان اعلام کرد و افزود: رانندگان در این روز به ویژه در مدت زمان اعمال محدودیت‌ها از توقف کردن در این محدوده‌ها به شدت پرهیز کنند.

وی به بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: روان سازی ترافیک به ویژه در هسته مرکزی شهر در این ایام نیازمند همکاری رانندگان با پلیس است.

انتهای پیام/73004/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول