اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد:

تمهیدات ویژه پلیس برای روان‌سازی ترافیک جاده چالوس

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: ماموران پلیس راه تمهیدات ویژه‌ای را برای روان‌سازی ترافیک جاده چالوس در روزهای پایانی هفته در دستور کار دارند.

تمهیدات ویژه پلیس برای روان‌سازی ترافیک جاده چالوس

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی قرار داشته و در این روزها مردم آخرین دور از سفرهای تابستانی خود را انجام می‌دهند، پلیس راه استان البرز تمهیدات ویژه‌ای برای کنترل ترافیک شهروندان و حفظ امنیت و سلامت آنها در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: استان البرز از چند محور مواصلاتی مهم و اصلی از جمله آزاد‌راه تهران – کرج، کرج – قزوین و جاده چالوس برخوردار است که همواره در تعطیلات و روزهای پایانی هفته این محورها از بار ترافیکی بالایی برخوردار هستند.

رییس پلیس راه البرز ادامه داد: به همین دلیل پلیس راه اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این روزها کرده و روزهای پایانی این هفته نیز محدودیت‌های فوق با تدابیر ویژه اعمال می‌شود.

اکبری گفت: در همین راستا از ساعت 13 روز جمعه بیست و نهم شهریور‌ماه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه سی‌ام همین ماه، تردد وسایل نقلیه از محور شمال به جنوب جاده چالوس از محدوده مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

*جلوگیری از تردد خودروهای سنگین در جاده چالوس

رییس پلیس راه البرز بیان داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی هفته،‌ تعداد وسایل نقلیه شخصی در جاده چالوس افزایش می‌یابد، در روزهای پایانی این هفته عبور و مرور کلیه وسایل نقلیه سنگین اعم از تریلر‌ها و کامیون‌ها ممنوع است.

اکبری متذکر شد: همچنین در این ایام تردد هرگونه موتورسیکلت در جاده چالوس ممنوع است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای محورهایی چون آزاد‌‌‌راه تهران – کرج و کرج – قزوین نیز محدودیتی‌هایی اعمال خواهد شد؟ گفت: تا این لحظه محدودیت ترافیکی و تردد برای وسایل نقلیه در این محورها از سوی پلیس اندیشیده نشده است، اما در صورت نیاز پلیس راه اقدامات لازم را برای روان‌سازی ترافیکی انجام خواهد داد.

اکبری در پایان با تاکید بر اینکه ماموران پلیس راه در این مدت در آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: ما با تمام توان برای خدمت به مردم در محورهای برون شهری آماده هستیم و امیدواریم مردم نیز همکاری‌های لازم را با ماموران پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/2302/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول