اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب شهرستان زنجان:

دانش‌آموزان نقش مهمی در مصرف بهینه آب دارند

مدیر امور آب شهرستان زنجان گفت: دانش‌آموزان می‌توانند نقش بسیار مهمی در راستای بهینه‌سازی مصرف آب در خانواده‌ها داشته باشند.

دانش‌آموزان نقش مهمی در مصرف بهینه آب دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هادی رضایی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ نخستین روز آغاز سال تحصیلی سال 92 ـ 93 در مدرسه امیر اعلم غضنفریان با اشاره به اینکه تنها سه درصد از آب موجود در زمین قابل شرب است، اظهار داشت: 97 درصد از آبهای موجود در روی کره زمین شور و یا آلودگی دارد که قابل مصرف شرب برای انسان نیست.

وی با تاکید بر مصرف بهینه آب افزود: خداوند با آب به موجودات حیات بخشیده است و ما باید قدر آب را بدانیم و آب را صحیح مصرف کنیم، تصریح کرد: شما دانش‌آموزان می‌توانند نقش مهمی در مصرف درست آب در خانواده‌ها داشته و در صرفه‌جویی آب سهم مهمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه استفاه از آب به صورت غیرمجاز در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، افزود: استفاده آب به صورت غیرمجاز از نظر شرعی جایز نیست و گناه است، چراکه بیت‌المال است و باید همه با یک قیمت و اندازه از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

وی اذعان کرد: استفاده از آب در زمینه شرب، کشاورزی و یا صنعتی بدون مجوز از نظر قانونی نیز صحیح نیست و باید برای استفاده از آب از شرکت‌های مسئول مجوز گرفت.

در ادامه این مراسم مدیر مدرسه امیر اعلم غضنفریان ضمن خوشامدگویی به دانش‌آموزان آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و برای دانش‌آموزان آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است، در ادامه با حضور اولیا و مربیان برنامه‌های شاد و مفرحی اجرا شد تا دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را با خاطره‌ای خوش آغاز کنند.

انتهای پیام/2308/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول