اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نواخته شدن زنگ مهر در سراسر کشور و مدارس گچساران

21 هزار دانش‌آموز گچسارانی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند

همزمان با سراسر کشور و با نواخته شدن زنگ مهر در مدارس گچساران، 21 هزار دانش‌آموز گچسارانی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند.

21 هزار دانش‌آموز گچسارانی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس ار گچساران، صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان زنگ بازگشایی مدارس در دبیرستان تیزهوشان دخترانه فرزانگان به صدا درآمد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال تعداد 18 هزار و 890 نفر در مقاطع مختلف تحصیلی به استثنای بزرگسالان سال جدید تحصیلی را آغاز کرده‌اند که با احتساب آمار بزرگسالان این آمار به 21 هزار نفر می‌رسد.

مرادی با بیان این‌که 115 آموزشگاه ابتدایی در گچساران وجود داد، ابراز کرد: جمعیت دانش‌آموزی ابتدایی این شهرستان افزون بر 10 هزار و 336 نفر بوده که از این تعداد 5 ‌هزار و 273 نفر پسر و 5‌ هزار و 63 نفر نیز دختر هستند.

وی تعداد آموزشگاه‌های راهنمایی گچساران را 53 آموزشگاه اعلام کرد و گفت: جمعیت دانش‌آموزی پسرانه گچساران در این مقطع یک‌هزار و 520 نفر و جمعیت دخترانه نیز یک‌هزار و 530 نفر است.

مرادی جمعیت دانش‌آموزی متوسطه گچساران را 4 هزار و 924 نفر عنوان کرد و افزود: از این جمعیت دانش‌آموزی 2 هزار و 532 نفر پسر و 2 هزار و 392 نفر نیز دختر می‌باشند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه اظهار کرد: امسال افزون بر یک‌هزار و 973 معلم کار تدریس در مدارس گچساران را بر عهده دارند.

انتهای پیام/82014/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول