اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان:

سختی‌ها دانش‌آموزان را باتجربه می‌کند

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: سختی‌ها دانش‌آموزان را باتجربه و برای زندگی آینده آماده می‌کند.

سختی‌ها دانش‌آموزان را باتجربه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال گنجی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن شکوفه‌های دوره اول متوسطه مرکز آموزشی استعدادهای درخشان فرزانگان زنجان اظهار کرد: دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید از شور و شعور خاصی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان برای ورود به این عرصه زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند، افزود: امسال نخستین ورودی جوانه‌ها در مقطع اول متوسطه در مرکز آموزشی استعدادهای درخشان فرزانگان زنجان آغاز به تحصیل می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با تاکید بر اینکه هیچ انسانی بدون تلاش و زحمت به مقصد ایده‌آل خود نمی‌رسد، گفت: انسان برای کسب درجات مادی و معنوی بالا باید تلاش و زحمات خود را دوچندان کند.

وی با بیان اینکه مخلوقات در سختی آفریده شدند و برای آسایش کامل خلق نشده‌اند، افزود: انسانی که به دنبال تنبلی است نمی‌تواند استعدادهای خود را شکوفا کند.

گنجی با اشاره به اینکه انسان به اندازه تلاش و زحمتی که متحمل می‌شود می‌تواند به بلندی‌ها راه یابد، تصریح کرد: دانش‌آموزان باید برای رسیدن به اهداف خود شبانه‌روز تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه سختی‌ها دانش‌آموزان را باتجربه و برای زندگی آینده آماده می‌کند، گفت: رسیدن به هدف‌های بالا سختی‌های بزرگی به دنبال دارد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در ادامه به تلاش رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش و کوشش رزمندگان در دوران دفاع مقدس کشورمان به عزت، سربلندی و افتخار دست یافته است.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس از میهن، دین و سرزمینمان دفاع کردند، گفت: در این راه آنها تمام داشته و جان خود را تقدیم کشورمان کردند.

انتهای پیام/73008/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول