اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید

48200 دانش‌آموز بویراحمدی روانه کلاس درس می‌شوند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: در سال تحصیلی جدید 48 هزار و 200 دانش‌آموز بویراحمدی روانه کلاس درس می‌شوند.

48200 دانش‌آموز بویراحمدی روانه کلاس درس می‌شوند

عظیم صالح‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس، اظهار کرد: امروز برنامه‌های متفاوتی به منظور بازگشایی مدارس در شهرستان بویراحمد برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اعلام آمادگی کامل مدارس برای استقبال از دانش‌آموزان این شهرستان، اذعان کرد: امسال 48 هزار و 200 دانش‌‌آموز بویراحمدی در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم به کلاس درس وارد می‌شوند.

صالح‌پور با اشاره به اینکه 24 هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی وارد کلاس درس می‌شوند، ابراز داشت: از 48 هزار و 200 دانش‌آموز بویراحمدی 195 کلاس در بخش متوسطه دوم و 392 کلاس درس متوسطه اول و هزار و 900 مدرسه ابتدایی دانش‌آموزان را در سال تحصیلی جدید ساماندهی و تحت پوشش قرار می‌دهند.

این مسئول فرهنگی در بویراحمد، تعداد مدارس را 500 مدرسه عنوان کرد و متذکر شد: مدارس شهرستان از یک کلاسی وجود دارد تا جند کلاسی که آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید را دارند.

صالح‌پور در ادامه به توزیع و پخش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان شهرستان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان متوسطه اول تاکنون موفق به دریافت تنها چهار کتاب درسی خود شدند که امیدواریم در چند روز آینده بقیه کتاب‌ها به دست دانش‌آموزان نیز برسد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه دانش‌آموزان مقاطع متوسطه در کنکور سراسری گوی سبقت را از همتایان خود در جنوب کشور ربودند، یادآور شد: دانش‌آموزان بویراحمدی با هوشیاری و تلاش فراوان همچنان در کنکور سراسری رتبه اول منطقه جنوب کشور را از آن خود کردند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول