اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان:

750 دانش‌آموز کلاس اولی وارد مدارس کوهبنان شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: 750 دانش‌آموز سال اول ابتدایی وارد مدارس شهرستان کوهبنان شدند.

750 دانش‌آموز کلاس اولی وارد مدارس کوهبنان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد نیکخواه پیش از ظهر امروز در آیین جشن شکوفه‌ها در مدرسه فرهنگیان اظهار داشت: امروز بیش از 750 دانش‌آموز سال اول ابتدایی در کنار معلمان خود در کوهبنان در مراسم جشن شکوفه‌ها شرکت کردند.

وی هدف از حضور زودهنگام دانش‌آموزان کلاس اولی در مدرسه را آشنایی بیشتر و بهتر آنها با فضای فیزیکی مدرسه، فضای کلاس و آشنایی بیشتر با معلمان برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان از اولیای دانش‌آموزان خواست تا طی سال تحصیلی با ارتباط مؤثر و مداوم با اولیای مدارس ضمن همفکری در امور مدرسه در پیشرفت آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان همکاری کنند تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر در آموزش و پرورش باشیم.

نیکخواه ابراز داشت: ما باید دانش‌آموزانی متعهد و متفکر را به جامعه ایران اسلامی عرضه کنیم که زمینه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: دانش‌آموزان ‌با تحصیل علم و دانش همواره برای شکوفایی ‌کشورمان افتخار‌آفرین باشند و همراه در مسابقات و المپیادهای ملی و جهانی زمینه اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

به گزارش فارس، آیین جشن شکوفه‌ها با اجرای برنامه‌های متنوعی همراه بود و کلاس‌ اولی‌ها با شور و شعف و اجرای سرود، دکلمه و شعر با عبور از دروازه قرآن و با توکل و مدد جستن از خداوند راهی کلاس‌های درس شدند و نخستین سال تحصیلی خود را با حضور والدین‌شان آغاز کردند.

انتهای پیام/80012/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول