اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری برازجان خبر داد

ارائه آموزش‌های تخصصی آتش‌نشانی به دانش‌آموزان دشتستان

سرپرست شهرداری برازجان از ارائه آموزش‌های تخصصی آتش‌نشانی به دانش‌آموزان دشتستان خبر داد.

ارائه آموزش‌های تخصصی آتش‌نشانی به دانش‌آموزان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی زارعی عصر امروز در نشست مشترک مسئولان آموزش و پرورش و شهرداری برازجان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار است که نقش مهمی در پیشرفت و آینده کشور دارد.

سرپرست شهرداری برازجان ابراز داشت: خدمات شهرداری و آموزش و پرورش به عموم مردم ارائه می‌شود و در صورتی که این دو دستگاه کار یکدیگر را تکمیل کنند خدمات بهتر و ارزشمندتری به شهروندان ارائه خواهد شد.

زارعی از ارائه آموزش‌های تخصصی آتش‌نشانی به دانش‌آموزان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شده سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نسبت به آموزش‌های تخصصی لازم به دانش‌آموزان، کنترل کپسول‌های آتش نشانی در مدارس و شارژ آنها با تخفیف ویژه اقدام کند.

وی اضافه کرد: استقرار خودرو در نمایشگاه‌های مدارس، آماده سازی خودرو برای شستشوی مدارس و برگزاری جلسات مشترک با آموزش و پرورش برای ایمن‌سازی آموزشگاه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

زارعی ادامه داد: مهیا سازی و پاکسازی سطح شهر به منظور استقبال از ماه مهر نیز با همکاری بخش‌های خدمات شهری و سازمان فضای سبز صورت خواهد گرفت.

این مسئول ابراز داشت: نصب تابلوهای هشدار دهنده در مقابل درب ورودی مدارس و همچنین ترسیم حروف ترافیکی نیز از جمله وظایف واحد ترافیک و زیباسازی شهرداری برازجان در هفته اول مهر است.

سرپرست شهرداری برازجان گفت: کارشناسی از پیاده‌روهای سطح شهر به منظور جلوگیری از ورود موتورسواران در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امیدواریم با این اقدام امنیت دانش‌آموزان بیش از پیش تامین شود.

زارعی اظهار داشت: سازمان فضای سبز شهرداری نیز نسبت به اتمام کار هرس درختان در بلوارها و پیاده‌روهای اطراف مدارس اقدام کرده است.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول