اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان خبر داد

تحصیل 42 هزار دانشجو در شهرستان زنجان

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: 42 هزار دانشجو در شهرستان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل 42 هزار دانشجو در شهرستان زنجان

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امروز همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه‌ها و مقاومت در مراکز شهرستان‌ها نیز نواخته شد.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 80 هزار دانش‌آموزی که وارد مدرسه می‌شوند 11 هزار و 200 دانش‌آموز سال اولی بوده‌اند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در 250 آموزشگاه شهرستان زنجان مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با بیان اینکه روز یکم مهر در همه مدارس و دانشگاه‌های زنجان مراسمی برگزار می‌شود، اضافه کرد: 42 هزار دانشجو در 19 مرکز آموزشی شهرستان زنجان تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه با افزایش سرانه آموزشی، ورزشی و رفاهی در دانشگاه‌ها مواجه هستیم، ادامه داد: اقدامات بسیار اساسی در سطح دانشگاه‌های شهرستان صورت گرفته است.

کاظمی با بیان اینکه مشکلات موجود در دانشگاه‌ها از جمله در زمینه خوابگاه‌ها نیز کاهش یافته است، اذعان داشت: امسال، سال تحصیلی بدون مشکلی در شهرستان زنجان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه تشکیل ستاد استقبال از مهر از جمله برنامه‌های صورت گرفته در زمینه بازگشایی مدارس بوده است، یادآور شد: کمیسیون‌های دانشجویی و دانش‌آموزی نیز در سطح شهرستان زنجان تشکیل و فعال شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با بیان اینکه شورای ترافیک و شورای بهداشت نیز در آستانه بازگشایی مدارس در سطح شهرستان زنجان تشکیل شده است، افزود: کمیته‌های مختلفی نیز در این راستا فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه همه انتظارات به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده و ستاد استقبال از مهر در قالب روستایی نیز تشکیل شده است، ابراز داشت: از خانواده‌ها نیز انتظار داریم همکاری‌های لازم را با پلیس راهور داشته و از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/73006/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول