اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سرپرست وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد

ایجاد شادمانی مضاعف در مدارس با انجام فعالیت‌های فوق‌برنامه در سال جدید

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید شادمانی مضاعف با انجام فعالیت‌های فوق‌برنامه برای دانش‌آموزان در مدارس ایجاد خواهد شد.

ایجاد شادمانی مضاعف در مدارس با انجام فعالیت‌های فوق‌برنامه در سال جدید

به گزارش خبرنگار فارس از اسلامشهر، علی‌اصغر فانی لحظاتی پیش با حضور در مدرسه ابتدایی شاهد فاطمه زهرا در اسلامشهر اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بنا داریم با انجام فعالیت‌های فوق‌برنامه در مدارس برای دانش‌‌آموزان شادمانی مضاعفی را به وجود آوریم تا دانش‌اموزان بانشاط‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: با همفکری و کمک معلمان تلاش داریم امسال در مدارس، شادمانی فراوانی با انجام بازی‌ها و کارهای فکری فوق‌برنامه نسبت به سال‌های قبل توسعه پیدا کند و همانطور که رئیس‌جمهور محترم گفتند روحیه نشاط و شادمانی را در دولت تدبیر و امید برای نسل آینده افزایش دهیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال حماسه سیاسی و با حضور رئیس‌جمهور محبوبمان و عمل به شعارهای ایشان که اعتدال و تدبیر است سال تحصیلی جدید را به خوبی و با شادمانی آغاز کنیم.

فانی اذعان داشت: از 6 ماه پیش همکاران پرتلاش من درصدد بودند که شرایط بازگشایی مدارس را فراهم کنند و امروز شاهد هستیم که نزدیک به یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز سال اولی وارد مدارس می‌شوند.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما باید قدر عمر خودتان را بدانید، امیدواریم با تلاش و کوشش و کسب علم و آگاهی تربیت دینی و اسلامی آینده این کشور را بسازید و ما این توفیق را داریم که آینده‌سازان ایران اسلامی را در مدارس بر مبنای فرهنگ ایرانی ـ اسلامی تربیت کنیم.

وی اذعان داشت: امیدواریم که شما فرزندان ایران اسلامی با رهبری ولایت فقیه و به شکلی تربیت شوید که آینده کشور ما در دنیا و منطقه سرآمد باشد. امروز همه مسئولان این کشور به شما امید دارند و از خانواده‌ها و اولیای محترم می‌خواهم که ارتباط‌شان را با مدرسه و مربیان قطع نکنند و همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

قابل ذکر است که امروز زنگ شکوفه‌ها با حضور علی‌اصغر فانی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مدرسه شاهد حضرت فاطمه زهرا در شهرستان اسلامشهر و به دست یک دانش‌آموز فرزند شهید نواخته شد.

انتهای پیام/23002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول