اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی صورت گرفت

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت بازگشایی مدارس

فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت بازگشایی مدارس پیام تبریک صادر کرد.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی در این پیام آورده است: آغاز بهار علم و دانش را در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به تمام فرهنگیان و دانش‌آموزان عزیز تبریک می‌گوییم.

این پیام ادامه می‌دهد: امید است دانش‌آموزان این استان که پیوسته نقش آفرینان فرهنگ و طلایه‌داران علم و ادب این سرزمین بوده‌اند در سال تحصیلی جدید نیز با همت و تلاش مضاعف ادامه تعالی جریان علمی و فرهنگی، پیشگامان حفظ عقاید اسلامی، هنجارهای دینی و امنیتی و اجتماعی باشند.

این پیام اضافه می‌کند: دانش‌آموزان یقین بدانند که دغدغه پلیس، سلامت جسم و روح آنان در تمام دوران زندگی و فراتر از دوران تحصیل است، چرا که سلامت آنان سلامت خانواده‌های آینده را تضمین می‌کند و سلامت خانواده‌ها نیز ضامن سلامت و امنیت جامعه خواهد بود.

این پیام ادامه داد: بر خود لازم می‌دانم اکنون که به خواست خداوند متعال شاهد آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان، دانشگاهیان و فرهنگیان هستیم، ضمن عرض تبریک و تهنیت به تمام عزیزان در تمامی مراحل کسب علم و دانش توفیق روز افزونشان را در نیل به اهداف عالیه جامعه اسلامی از خداوند متعال خواهانیم.

انتهای پیام/2246/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول