اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر خبر داد

تحصیل 12 هزار و 815 دانش‌آموز در مدارس ابتدایی ابهر

مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: در سال تحصیلی جاری 12 هزار و 815 دانش‌آموز ابتدایی در مدارس ابهر تحصیل می‌کنند.

تحصیل 12 هزار و 815 دانش‌آموز در مدارس ابتدایی ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، زنگ جوانه‌ها پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستانی به صورت متمرکز توسط مجتمع آفرینش در محل سالن شهید باهنر نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر در این مراسم با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای بازگشایی مدارس، اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری 12 هزار و 815 دانش‌آموز ابتدایی در مدارس ابهر تحصیل می‌کنند.

علیرضا قنبری با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد رشادت‌ها، دلاوری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام بودیم.

وی اذعان داشت: ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان ایران به حقانیت انقلاب اسلامی و موج عظیم مردمی که در قالب بسیج برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران طی هشت سال حضور خود را در جبهه حفظ کردند، بزرگترین سرمایه انقلاب و نظام بود و مهمترین نقش را در توقف ماشین جنگی عراق بر عهده داشت.

مدیر آموزش و پرورش ابهر اضافه کرد: همه ما، این امنیت،آسایش و پیشرفت را مدیون خون شهیدان و عِرق پاک رزمندگان اسلام هستیم.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه علم و دانش، تصریح کرد: علم، قدرت، اقتدار و فرمانروایی است و هر کس آن را به دست آورد، فرمانروایی خواهد کرد و هر کس به آن دسترسی نیابد محکوم به فرمانبری است.

قنبری به بهانه‌تراشی‌های دشمنان اسلام در زمینه انرژی هسته‌ای کشور اشاره کرد و عنوان داشت: دشمنی آمریکا با ملت ایران به خاطر بمب هسته‌ای نیست، بلکه به خاطر ترس از پیشرفت دانش دانشمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان ایران است.

وی در پایان با اشاره به اینکه محیط آموزشگاه به عنوان یکی از عناصر اصلی فرآیند آموزشی است، گفت: همان‌گونه که کتب درسی و معلم به عنوان عناصر آموزشی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند، اگر محیط مناسب و مطلوبی برای اجرای این فرآیند فراهم نگردد اهداف نظام تعلیم و تربیت به نحو مطلوب تحقق نخواهد یافت.

انتهای پیام/73002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول