اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

نشست هم‌اندیشی ستاد بازگشایی مدارس شهر فرون‌آباد

نشست هم‌اندیشی ستاد بازگشایی مدارس شهر فرون‌آباد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان این شهر برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی ستاد بازگشایی مدارس شهر فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز نشست‌ هم‌اندیشی ستاد بازگشایی مدارس شهر فرون‌آباد با حضور احمد آرامی، رئیس شورای اسلامی، علی بند علیان شهردار و جمعی از مسئولان واحدهای مختلف شهرداری فرون‌آباد، جعفری، معاون آموزش متوسط و محمدحسین سیری، کارشناس فنی حرفه‌ای اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت و ولی‌پور، مدیریت مجتمع آموزشی شهید شوشتری در محل ساختمان شهرداری فرون‌آباد برگزار شد.

احمد آرامی، رئیس شورای اسلامی شهر فرون آباد در این جلسه به بیان اهمیت بازگشایی مدارس و همزمانی با هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برای اینکه بتوانیم کارآمدی ستاد را در بازگشایی مدارس ارتقا دهیم باید همه اموری که به هر نحو به جریان تعلیم و تربیت مرتبط می‌شود را مدنظر قرار دهیم و ضروری است همه مدیران با تلاش زیاد، همت خویش را در جهت اجرای مطلوب و بهینه مراسم بازگشایی که متقارن با هفته دفاع مقدس است به کار گیرند.

وی اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید سطح شهر و مدارس باید شاداب‌سازی شود زیرا فضای زیبا و شاداب تأثیری بسزایی در امر آموزش دارد.

علی بند علیان، شهردار فرون‌آباد نیز با تأکید بر استفاده از ظرفیت همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، اظهار داشت: زنده نگهداشتن خاطره هشت سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ آن به نسل جوان و نوجوان و بازخوانی رشادت‌های نسل اول انقلاب در دفاع از جان و مال و ناموس کشور باعث حفظ فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای این مقوله است.

این گزارش حاکی است، حاضران در این نشست در ادامه به بحث و تبادل‌نظر در خصوص کمیت و کیفیت اجرای برنامه‌های ویژه این ایام پرداختند.

انتهای پیام/2462/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول