اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری هستند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: نیروهای مسلح ایران زیر سایه ولایت آماده به فرمان هستند.

نیروهای مسلح گوش به فرمان رهبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح توان نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران را یک حقیقت دانست و اظهار داشت: توان قوای مسلح یک حقیقت است و نه یک شعار و دشمنان اسلام بدانند که از نابودشدگان هستند.

وی با اشاره به دوران پرافتخار دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس را در حالی گرامی می‌داریم که در سایه ولی فقیه آل محمد (ص) قرار داریم و امروز شیعیان فاطمی مظهر سربلندی اسلام شده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران با عنایت صاحب برحقمان، قدرت منطقه شناخته می‌شود و جبهه باطل در تمام عرصه‌ها در مقابل جبهه حق شکست خورده است.

آبنوش تصریح کرد: جبهه باطل در مصاف با انقلاب اسلامی محکوم به تسلیم است.

این مسئول با بیان اینکه این رزمایش دارای چند پیام است، بیان کرد: آزادگان آسوده باشید که فداییان اسلام در زیر پرچم ولایت در هر منطقه‌‌ای که دشمن خطایی کند او را از کرده خود پشیمان می‌کنند و این عزت را مدیون مدیریت هوشیارانه نایب امام خمینی (ره) هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پیامی به دشمنان انقلاب خاطرنشان کرد: بدانید که امروز شما خار می‌شوید؛ چراکه این وعده الهی است و نیروهای مسلح ایران زیر سایه ولایت آماده به فرمان هستند تا در مقابل هرگونه تجاوز شما بایستند.

آبنوش با اشاره به از هم پاشیدگی گروهک منافقین عنوان کرد: امروز اراده الهی بر آن است که شما ذلیلان، رسوا شوید و اگر هنوز نوری در دلتان به انقلاب و اسلام است به آن بپیوندید تا رستگار شوید.

این مسئول هفته دفاع مقدس را زمان تجدید میثاق با امام و شهدا عنوان کرد و گفت: امروز تمام دستگاه‌های ضد بشری انقلاب اسلامی ایران را دشمن خود می‌دانند و به پاس این عزت و سربلندی پیمان خود با امام شهدا را با شعار «ما با ولایت زنده‌ایم و تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم» محکم‌تر از قبل می‌بندیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: خوشحال باشید که در سایه ولایت جان ما قیمت گرفت و امروز عیار وجود ما خاک و مرز و بوم نیست.

آبنوش اضافه کرد: امروز به برکت جوهر ولایت عیار ما ارزش یافته است و جانمان را به دریای بی‌کران علوی پیوند داده و دل‌هایمان به نور ولایت روشنی یافته است.

انتهای پیام/77008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول