اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

جوانان حافظ ارزش‌های دفاع مقدس باشند

فرماندار قلعه‌گنج گفت: جوانان حافظ ارزش‌های دفاع مقدس باشند.

جوانان حافظ ارزش‌های دفاع مقدس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی صبح امروز در جمع بسیجیان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامی ما به هر جایگاه و رتبه‌ای رسیده است از برکت خون شهدا و از خود گذشتگی جانبازان و آزادگان و مقاومت مردم بوده است.

وی ادامه داد: وظیفه نسل جوان و مسئولان این است که این ارزش‌ها را به نسل جدید و بعد از خود معرفی و انتقال دهند و نهایت سعی و تلاش خود را در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به کار گیرند.

فرماندار قلعه‌گنج خاطر نشان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از تفکر و اندیشه امام و رهبری ترس و واهمه دارند و سعی بر جدا کردن نسل جوان از واقعیات موجود و کمرنگ کردن ایمان و تقوای الهی دارند.

فلاحی تصریح کرد: در این شهرستان هماهنگ با سراسر کشور نسبت به ارج نهادن این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم که در این هفته با همکاری مردم اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت‌های جوانان پرشور و مردان‌ غیور و شیرزنان این مرز و بوم است و حاصل این رشادت‌ها عزت و سربلندی نظام بوده است.

فرماندار قلعه‌گنج اذعان داشت: شهرستان قلعه‌گنج با تقدیم 110 شهید گلگون و شهید 13 ساله حسین دستجردی در این قافله گوی سبقت را ربوده و سهم بسزایی در جنگ تحمیلی داشته است.

فلاحی متذکر شد: امروز دشمنان اسلام و ایران اسلامی برای ضربه زدن و براندازی این انقلاب از هیچ راهی دریغ نکرده و طاقت تحمل این همه عزت و پیشرفت را نداشته و ندارند، لذا به دنبال ضربه زدن و کمرنگ کردن نقش و نفوذ ایران در منطقه هستند که این نقشه آنها هم نقش بر آب شده است.

وی ابراز کرد: دشمن در عرصه نظامی نتوانست موفق شود، لذا به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی روی آورد و استراتژی جدید خود را به کار برد و امروز به دنبال ضربه زدن از طریق جنگ نرم است که مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

فرماندار قلعه‌گنج خاطر نشان کرد: مسئولان و مردم باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشند و بصیرت و بینش سیاسی خود را افزایش دهند تا با تشخیص به‌موقع حملات دشمن مقابله به مثل کنند.

انتهای پیام/80004/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول