اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

ایران در سایه دفاع مقدس به عنوان الگویی موفق به جهان معرفی شد

استاندار هرمزگان گفت: در سایه دفاع مقدس، ایران اسلامی به عنوان الگوی پایدار و موفق به تمام جهانیان معرفی شد.

ایران در سایه دفاع مقدس به عنوان الگویی موفق به جهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح استان ضمن تبریک این ایام به تمام حماسه سازان این حماسه تاریخی اظهار داشت: اگر امروز ملت ایران در صحنه‌های مختلف علمی، نظامی و فناوری به موفقیت می‌رسد همه از برکت هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس رمز جاودانگی ملت ایران است، ادامه داد: دفاع مقدس به ملت بزرگ ایران روحیه ایستادگی و شجاعت بخشید.

استاندار هرمزگان در همین راستا با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، ابراز داشت: آشکار شدن حقیقت مادی و مادی‌گرایانه استکبار نخستین دستاوردی دفاع مقدس است که به تمام دنیا اثبات شده است.

عزیزی با اشاره به اقتدار ملت ایران که در سایه دفاع مقدس به تمام دنیا اثبات شده است، تصریح کرد: در سایه دفاع مقدس به تمام دنیا ثابت شد که هر ملتی به اندیشه‌های الهی متوسل شود همواره سربلند و پیروز خواهد بود.

وی اذعان داشت: در سایه دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحملی به تمام جهانیان نشان دادیم که تمام نظام هایی که به دور از اندیشه الهی هستند در مسیر نابودی قرار گرفته اند.

استاندار هرمزگان متذکر شد: در دوران دفاع مقدس با وجود هجوم دشمنان، شاهد تحول در تمام عرصه های اجتماعی، عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی کشور بودیم که در نهایت منجر به پیروزی ملت ایران و شکست دشمنان شد.

عزیزی، اثبات کارآمدی نظام مبتنی بر دین را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس دانست و یادآور شد: در سایه دفاع مقدس بود که توانستیم ایران اسلامی را به عنوان الگوی پایدار و موفق به تمام جهانیان معرفی کنیم.

وی از رشد باورهای دینی، تولد تفکر بسیجی، رشد فضایل اخلاقی و معنوی، تولید آرمان های بزرگ، بیداری جهان اسلام و تحکیم وحدت ملی، ایستادگی در برابر دشمنان و ... را به عنوان دیگر دستاوردهای دفاع مقدس یاد کرد.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول