اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس تفسیر عملی آیات قرآن کریم بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هشت سال دفاع مقدس تفسیر عملی آیات قرآن کریم بود.

دفاع مقدس تفسیر عملی آیات قرآن کریم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام صبح امروز در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی این استان به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: زنان و مردان مبارز و حق طلب ایران اسلامی که پرورش‌یافتگان مکتب قرآن بودند توانستند مقتدرانه آیات الهی را که مملو از ایثار و شهادت بود را در سال‌های دفاع مقدس عملی سازند.

وی افزود: دفاع مقدس نشان داد که چگونه یک جمع کوچک و قلیل می‌توانند به اذن پروردگار بر جمعی وسیع که یک دنیا تجهیزات و نفرات از آنان حمایت می‌کرد غلبه کند.

حجت‌الاسلام نکونام ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و گفت: مردمی که در طول سالیان متمادی حکومت ظلم به آنان خودباختگی القا شده بود با پیروزی در هشت سال دفاع جانانه در برابر دشمن به خودباوری رسیدند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری ادامه داد: این جنگ نابرابر به مردم کشور و دنیا نشان داد که تجهیزات و تسلیحات قوی عامل غلبه نیست بلکه ایمان، باور و اعتقاد به رهبری مدبرانه باعث پیروزی در جنگ است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دفاع مقدس باعث استحکام پایه‌های نظام شد اذعان داشت: اقتضای جنگ ویرانگری و تضعیف ملت و دولت است اما این اتفاق در دوران هشت سال دفاع مقدس در کشور ما برعکس رخ داد و نه تنها پایه‌های نظام ما سست نشد بلکه در درون کشور و سایر کشورهای دنیا ریشه دوانید.

وی تاکید کرد: در تاریخ بارها از ایثارگری در جنگ‌های صدر اسلام و پیامبر مهربانی‌ها در کتاب‌های تاریخ خوانده بودیم اما در دوران دفاع مقدس بار دیگر تاریخ ایثارگری مردم تکرار شد.

نکونام رمز پیروزی ملت ایران در جنگ را صبر و مقاومت دانست و تصریح کرد: باید همه حول محور ولایت فقیه جمع شده و هیچ گاه در برابر دشمنان سست نشویم.

انتهای پیام/68006/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول