اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قهاوند خبر داد

برگزاری بیش از 70 برنامه در هفته دفاع مقدس در قهاوند

فرمانده سپاه قهاوند از برگزاری بیش از 70 برنامه در هفته دفاع مقدس در سپاه قهاوند خبر داد.

برگزاری بیش از 70 برنامه در هفته دفاع مقدس در قهاوند

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اثبات مظلومیت ایران، ستم متجاوزان و کنار زدن پرده تزویر از چهره ابرقدرت‌های جهان از برکات دوران دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: باید در تمام ایام از ظرفیت فرهنگی دوران دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ اسلامی و روحیه حماسی بهره ببریم.

فرمانده سپاه قهاوند با بیان اینکه جنگ تحمیلی به عنوان یک نبرد نابرابر در طول تاریخ بشر به ثبت رسیده است، افزود: در جریان هشت سال دفاع مقدس تمام مستکبران غرب و شرق با حمایت‌های تسلیحاتی و مالی خود از رژیم صدام به تشدید جنگ کمک می‌کردند، اما حمایت‌های الهی زمینه ذلت و خواری دشمنان ایران اسلامی را مهیا کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به اصل نظام استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: فتنه 88 از مصادیق بارز این موضوع بود که براساس اطلاعات موجود برای ایجاد این فتنه بیش از یک دهه فعالیت‌های گوناگون تدوین و اجرایی شده است.

رجبی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: این برنامه‌ها به مناسبت گرامیداشت آن دوران و حفظ و انتقال ارزش‌ها و باورهای به یادگار مانده از شهدا و دوران دفاع مقدس به نسل امروز و آینده برگزار می‌شوند.

وی یادآور شد: از جمله برنامه‌های گسترده هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل و تکریم از آنها است که در سراسر استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قهاوند با اشاره به برنامه بصیرت‌افزایی افزود: راویان بسیجی با حضور در دانشگاه‌ها، مدارس و اجتماعات مردمی به بصیرت‌افزایی اقشار مختلف جامعه می‌پردازند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و رزمندگان اشاره کرد.

رجبی در پایان با اشاره به برگزاری بیش از 70 برنامه متنوع و سازنده طی هفته دفاع مقدس در قهاوند خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یادآور پایداری و ایثارگری ملت بزرگ ایران برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول