اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی:

خراسان‌جنوبی قهرمان مسابقات پرس سینه شرق کشور شد

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات پرس سینه شرق کشور به میزبانی بیرجند خبر داد و گفت: خراسان جنوبی در تمام رده‌های سنی مسابقات بر سکوی قهرمانی ایستاد.

خراسان‌جنوبی قهرمان مسابقات پرس سینه شرق کشور شد

محمدامین حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سومین دوره مسابقات قهرمانی تک پرس سینه در رده‌های نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در 9 وزن طی روزهای 29 و 30 شهریورماه جاری در دو نوبت صبح و عصر در سالن شهیدین قاسمی با حضور استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شمالی و به میزبانی بیرجند برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که در اوزان 53، 59، 66، 74، 93، 105، 120 و 120+کیلوگرم برگزار شد، تعداد 127 ورزشکار در غالب پنج تیم برای کسب قهرمانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی هر سه رده سنی مسابقات منطقه‌ای شرق کشور

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی تصریح کرد: مسابقات تک پرس سینه منطقه‌ای شرق کشور در مجموع تیمی در هر سه رده سنی(نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) خراسان جنوبی به مقام نخست رسید و استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

محمد‌پرست افزود: با نظر و تصمیم کمیته فنی مسابقات تک پرس سینه منطقه‌ای شرق کشور، کاپ اخلاق این مسابقه به تیم طبس گلشن خراسان جنوبی رسید.

وی خاطر نشان کرد: سنگین‌ترین وزنه مسابقات را داوود نی‌خونجی از خراسان جنوبی با بلند کردن 195 کیلوگرم به نام خود ثبت کرد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی به وضعیت میزبانی خراسان جنوبی اشاره و اضافه کرد: این دوره از مسابقات به لحاظ فنی و تعداد ورزشکار شرکت‌کننده از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و عبدالصمد محمد‌پرست دبیر کمیته پاورلیفتینگ کشور و کادر فنی مسابقات از میزبانی مناسب خراسان جنوبی قدردانی کردند.

پدر شهیدین جعفری دولت‌آبادی در سن 87 سالگی وزنه 90 کیلویی را مهار کرد

محمد‌پرست با بیان این‌که مسابقات تک پرس سینه منطقه‌ای شرق کشور از حواشی برخوردار بود، اذعان داشت: از جمله حواشی این مسابقات، مهار وزنه 90 کیلوگرمی توسط سیدمحمد علی جعفری‌دولت‌آبادی پدر دو شهید از خراسان جنوبی بود که وی 87 سال سن و 66 کیلوگرم وزن داشت.

وی قهرمانان این مسابقات را در رده سنی جوانان و در وزن‌های مختلف به ترتیب حسین عباسی، مجتبی وهابی، مهدی صادقی، سلیمان پرویزی،‌ امیر قرائی از خراسان جنوبی، امیر رحمتی، پرویز فاتح از خراسان رضوی، محمد میراسماعیلی از خراسان جنوبی و محمد سرسخت از خراسان رضوی اعلام کرد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی مقام‌های نخست رده سنی نوجوانان را در وزن‌های 52 تا 105 کیلو گرم به ترتیب سعید روشن‌دل، امیر رضا غلامی،‌ روح‌الله قاسمی از خراسان جنوبی، حسن عنایتی از سیستان و بلوچستان، حسن علیزاده قره چشمی از خراسان رضوی، علی شمشیری و اشکان خراشادی از خراسان جنوبی برشمرد.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول