اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح نخستین خانه بدمینتون در خراسان جنوبی

رئیس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی از افتتاح نخستین خانه بدمینتون در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سالن ورزشی حجاب بیرجند به این منظور اختصاص یافته است.

افتتاح نخستین خانه بدمینتون در خراسان جنوبی

علیرضا ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: با همکاری و مساعدت اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نخستین خانه بدمینتون استان در سالن ورزشی حجاب بیرجند راه‌اندازی شد.

وی به فصل جدید فعالیت‌های هیئت بدمینتون خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: با تغییرات مدیریتی و بهره‌مندی از کادر جدید در هیئت بدمینتون استان، تعداد  ورزشکاران رشته بدمینتون از 70 نفر در سال گذشته به تعداد 200 ورزشکار در شش ماهه نخست سال جاری رسیده است.

برگزاری نخستین دوره‌های آموزش مربیگری بدمینتون در دو شهرستان خراسان جنوبی

رئیس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی از برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری بدمینتون در استان خبر داد و گفت: یک‌ دوره کلاس آموزش مربیگری ویژه بانوان در رده سنی بالای 22 سال در شهرستان بیرجند طی روزهای 29 تا 31 شهریور ماه جاری با حضور 30 ورزشکار برگزار شد که برای قبول‌شدگان این دوره کارت مربیگری توسط فدراسیون صادر می‌شود.

ثانی گفت: نخستین دوره آموزش مربیگری بدمینتون در شهرستان قاینات از تاریخ 29 تا 31 شهریور ماه جاری نیز برگزار شد که 25 نفر خانم در رده سنی بالای 22 سال در این کلاس شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فراگرفتند و برای افرادی که در آزمون عملی نمره قبولی را کسب کنند از طرف فدراسیون بدمینتون کارت مربیگری صادر می‌شود.

نخستین دوره کلاس داوری بدمینتون در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

وی خاطر نشان کرد: برای نخستین‌بار در خراسان جنوبی کلاس‌های آموزش داوری بدمینتون ویژه آقایان در دو شهرستان بیرجند و قاینات در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان جنوبی یادآور شد:‌ در سال جاری برای نخستین‌بار در رده‌های سنی نونهالان،‌ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان یک اعزام به مسابقات رنکینگ کشوری داشته‌ است و همچنین تعدادی از ورزشکاران بدمینتون را برای شرکت در اردوی آمادگی سیستان و بلوچستان نیز اعزام کرده است.

بانوی ورزشکار معلول خراسان جنوبی در لیست دعوت‌شدگان به مسابقات انتخابی تیم ملی

ثانی با بیان اینکه یک نفر از ورزشکاران خراسان جنوبی به مسابقات انتخابی قهرمانی کشوری اعزام شده است، تصریح کرد: راضیه ناصری معلول جانباز استان زیرنظر مریم دانش نائب رئیس هیئت بدمینتون استان و از مربیان مطرح کشوری تمرین‌های آمادگی خود را برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی انجام می‌دهد.

وی اذعان داشت: چنانچه راضیه ناصری در مسابقات انتخابی تیم ملی امتیازات لازم را کسب کند به مسابقات پارالمپیک استرالیا اعزام می‌شود.

انتهای ‌پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول