اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت:

گشت امر به معروف و نهی از منکر در جیرفت فعال می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت گفت: گشت امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان فعال می‌شود.

گشت امر به معروف و نهی از منکر در جیرفت فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اسحاق توانایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی منطقه جنوب کرمان در این شهرستان اظهار کرد: امام حسین (ع) برای اجرای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر جان خویش و خانواده‌شان را به خطر انداختند و در این راه به شهادت رسیدند تا جامعه اسلامی از تمام خطاها و بلایا مبرا باشد.

وی افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی باید در ابتدا امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات و دستگاه‌های دولتی پیاده کنیم و مروج خوبی برای ترویج فرهنگ اسلامی و الگوی مناسبی برای مردم باشیم.

توانایی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال فعال کردن گشت امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان جیرفت هستیم، تصریح کرد: با فعال کردن این گشت‎ها در نظر داریم از شدت معضلات این شهر بکاهیم.

وی با تأکید بر ترویج شیوه زندگی اسلامی در جامعه افزود: باید در این راستا فرهنگ‌سازی لازم در سطح شهرستان انجام گیرد تا از بروز مشکلاتی مانند طلاق، اعتیاد و بلاهای خانمان‌سوز دیگر جلوگیری به عمل آید.

توانایی خاطر نشان کرد: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه جنوب کرمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر حرکت می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان جیرفت با تأکید بر فعال کردن پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح محله‌ها و روستاها گفت: با فعال کردن این پایگاه‎ها و استفاده از روحانیت برجسته در راستای رهنمون کردن روستاییان به سمت و سوی فرهنگ اسلامی گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/80001/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول