اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سمنان:

تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر باید جهادی باشد

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان گفت: تذکر لسانی در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید جهادی باشد.

تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر باید جهادی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان صبح امروز در محل فرمانداری سمنان تشکیل شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان در این جلسه با اشاره به اهمیت این موضوع در شریعت اسلام، گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری، تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر باید جهادی باشد و همگان نسبت به تحقق این موضوع توجه و احساس مسئولیت کنند.

حجت‏‌الاسلام والمسلمین سیدجلال احمدپناهی، لطف و عنایت ائمه اطهار (ع) به عنوان ولی‏‌نعمتان مردم در شکل‏‌گیری جامعه‏‌ای سالم و به‌‏دور از ناهنجاری‏ها و نابسامانی‏ها مبتلا به کشورهای غیراسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: همه موارد آموزه‌‏های دینی ما بر سلامت روح فرد و خانواده و جامعه تأکید دارد.

احمدپناهی به جامعه دینی و حکومت الهی اشاره و اظهار کرد: اسلام به عنوان کامل‏‌ترین دین الهی به ارتقای کرامت انسانی با تحقق جامعه اسلامی و سالم با مشارکت همگان تأکید داشته و رسالت انبیا الهی نیز همین موضوع بوده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سمنان تصریح کرد: همه اعضای ستاد باید فراتر از وظایف اداری ستاد بر تکلیف شرعی خود در این زمینه همت گمارند.

در این جلسه در خصوص اجرای برنامه‌‏های هفته امر به معروف و نهی از منکر در ماه محرم در شهرستان سمنان و برنامه‏‌ریزی کارگاه‌‏ها و کلاس‌‏های آموزشی برای هیئت‏‌های مذهبی برگزاری جلسات عزاداری جهت ترویج امر به معروف و نهی از منکر بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول