اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

شوراهای امر به معروف در مجتمع‌های قضایی کردستان تشکیل شده است

معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع‌های قضایی و شهرک‌های انتظامی و سپاه در سطح استان خبر داد.

شوراهای امر به معروف در مجتمع‌های قضایی کردستان تشکیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر گروسی پیش از ظهر امروز در جلسه سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه ترویج فرهنگ رضوی در این دهه انجام شده که می‌تواند بستر مناسبی برای صیانت از ارزش‌ها و جلوگیری از افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی شود.

به گفته وی، سیره نبوی به عنوان راه نجات بشریت و فرهنگ رضوی به عنوان بهترین فرهنگ روز به‌ روز در جامعه در حال گسترش است و این مهم به برکت تلاش‌های مسئولان و عشق و ارادت مردم محقق شده است.

وی در ادامه به اقتدار و عظمت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و توطئه‌های شبانه روزی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران برای رسیدن به این نقطه هزینه‌های زیادی داده‌اند.

معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز کشور نتیجه ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران به ویژه رزمندگان این مرز و بوم در 8 سال دفاع مقدس است.

به گفته گروسی، با وجود حمایت‌های همه جانبه استکبار جهانی از صدام ملت ایران با دست خالی اجازه نداند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامیمان به دست متجاوزگران بیفتد.

وی از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح مجتمع‌ها و شهرک‌های نظامی و انتظامی در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای مقابله با منکرات در سطح اماکن و خودروها نیز اقداماتی صورت گرفته و در حال تکمیل است.

رئیس‌کل دادگستری کردستان خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از جرائم و ناهنجاری‌ها نیز برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات بسیار خوبی در سطح استان صورت گرفته و روند کار با سرعت خوبی در حال انجام است.

گروسی به آغاز فصل تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های لازم به منظور آشنا کردن دانش‌آموزان و دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با وجود پاره‌ای از ناهنجاری‌ها به خاطر پیشگیری و نظارت‌های انجام شده حجم قابل توجهی از مسافرین هر روز وارد استان شده و با کوچکترین مشکلی ندارند.

رئیس‌کل دادگستری کردستان از نظارت کامل بر خوابگاه‌های دانشجویی به ویژه خوابگاه‌های خودگردان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: حمایت از ضابطین قضایی نیز به منظور انجام درست وظایف از دیگر اولویت‌های دادگستری استان است.

انتهای پیام/79002/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول