اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت راور:

تربیت مدیران کارآمد از فعالیت‌های سپاه است

امام جمعه موقت راور گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های خوب سپاه تربیت نیروی قوی و کارآمد در سطوح مختلف مدیریتی جامعه است و سپاه باید حافظ ارزش‌ها باشد و همراه با برنامه‌های دولت پیش رود.

تربیت مدیران کارآمد از فعالیت‌های سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام عباس محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اگر در دینداری فردی ضعف و سستی پیش آمد با موعظه و نصیحت و سفارش نیکو وی را راهنمایی و ارشاد کنید و راه صحیح را به او نشان دهید.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) در مورد حفظ دینداری در اسلام گفت: ارزش موعظه و نصیحت در دین اسلام بسیار بالا است و تمام پیشرفت‌ها و پیروزی‌ها و موفقیت‌ها می‌تواند در قالب پند، موعظه و نصیحت باشد و فرد خطاکار نباید مورد غضب قرار گیرد بلکه باید با نصیحت و سفارش راه درست و مستقیم را به وی نشان دهیم.

امام جمعه موقت راور با اشاره به این‌که گرامیداشت دوران دفاع مقدس یکی از تکالیفی است که باید همواره مدنظر باشد، تصریح کرد: استکبار جهانی با حملات سنگین خود علیه ایران قصد براندازی نظام را داشت که مردم ولایی ما برای مقابله با تجاوزگری دنیای سلطه با جان و مال خود به دفاع از دین، مکتب و نظام برخاستند.

وی به دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی و بین‌المللی بر کسی پوشیده نیست و مهم‌ترین دستاورد بین‌المللی این بود که به دنیا ثابت کردیم که با نام اسلام و تمسک به آموزه‌های دین و ولایت می‌توان در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستاد.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از سپاه پاسداران به توضیحاتی درباره دیدار فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری پرداخت و افزود: معظم‌له در دیدار فرماندهان، پیشکسوتان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشان سپاه را نشان‌دهنده عمق هویت، شخصیت و تجربیات موفق یک ملت خواندند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین در تبیین مفهوم پاسداری عمومی از انقلاب اسلامی تاکید کردند که پیام اصلی و جذاب انقلاب اسلامی خودداری از ظلم و مظلوم واقع نشدن است و همه مسائل از جمله رفتارها و گفتارهای سلطه‌گران باید در چارچوب چالش اساسی نظام سلطه با این پیام تحلیل و تفسیر شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: یکی دیگر از کارهای خوب سپاه تربیت نیروی قوی و کارآمد در سطوح مختلف مدیریتی جامعه است و سپاه باید حافظ ارزش‌ها باشد و همراه با برنامه‌های دولت پیش رود.

محمودی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در اول مهرماه و در تاکید به آموزش و پرورش و معلمان اظهار داشت: فرزندان این ملت به عنوان امانت در دست شما سپرده می‌شوند و باید با بهترین برنامه‌ریزی در راستای تربیت، علم‌آموزی، فرهنگ و دیگر عرصه‌ها تلاش شود و نخبگان خوبی را برای فردای کشور تربیت کنید.

وی افزود: بر همه والدین لازم است از همان ابتدا شرایط لازم را برای درس خواندن دانش‌آموزان فراهم کنند و رابطه خود با مدرسه و اولیای مدرسه را گسترش دهند.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول