اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

سپاه، تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه می‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه، تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه می‌کند.

سپاه، تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسین دشتی چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان سپاه شهرستان دشتستان اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی تلاش کرده‌اند و روز به روز به سمت موفقیت بیشتر حرکت کرده‌اند.

وی افزود: امروز دشمنان با همه توان برای ضربه زدن به نظام تلاش می‌کنند که همه باید هوشیار باشیم و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) با بیان اینکه سپاه، تمام وجودش را برای نظام اسلامی هزینه می‌کند خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج در راه دفاع از نظام از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

دشتی تصریح کرد: ملت ما در انقلاب مشروطه، تجربه حکومت اسلامی نداشت و به همین علت بود که حکومتی مستبد رفت و حکومتی مستبد آمد.

وی اضافه کرد: اگر رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور علما در این انقلاب نبود نظام اسلامی ما بیمه نمی‌شد و گرفتار مشکلاتی همانند عصر مشروطه می‌شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ابراز داشت: نظامی که امام خمینی (ره) بر مبنای ولایت بنا کرد فریادی به گوش جهانیان رسانده است که معتقد است دین، اخلاق و انسانیت در کنار جمهوریت می‌تواند جامعه را اداره کند.

دشتی تأکید کرد: امروز افتخار سپاه این است که در خدمت نظام اسلامی و رهبری است و امیدوار هستیم در راستای تحقق اهداف نظام به توفیق لازم برسیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول