اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق سپاهان:

سپاهان باید بازیکنانش را حفظ می‌کرد/ سپاهان بی‌حاشیه است و جباری پرحاشیه

بازیکن سابق سپاهان گفت: سپاهان باید همان بازیکنان خودش را حفظ می‌کرد چراکه به خوبی با تیم هماهنگ بوده و کارایی بسیار بهتری از بازیکنی مانند جباری داشتند.

سپاهان باید بازیکنانش را حفظ می‌کرد/ سپاهان بی‌حاشیه است و جباری پرحاشیه

حمید معماریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: کنار رفتن رحیمی به زودی نشان می‌دهد که آیا این تغییر به سود این باشگاه بوده یا به زیان آن و از هم‌اکنون نمی‌توان نظر قطعی راجع به این موضوع داد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس از ابتدای فصل شروع خوبی داشت و بهتر و منطقی‌تر از سال گذشته عمل کرده است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: برد دو تیم در هفته گذشته موجب می‌شود با آرامش بیشتری پای به این میدان بگذارند و در صورتی‌که پرسپولیس نتیجه بازی‌اش را در هفته گذشته واگذار کرده بود می‌توانست برای سپاهان خطرناک‌تر باشد.

وی تاکید کرد: سپاهان در صورتی‌که بتواند از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد و علاوه بر این تیم اصفهانی باید کمربند خط میانی‌اش را برای نتیجه‌گیری برابر پرسپولیس محکم کند.

بازیکن سابق سپاهان در ادامه به مجتبی جباری اشاره و اضافه کرد: از ابتدا هم با آمدن جباری به سپاهان مخالف بودم چراکه سپاهان یک تیم بی‌حاشیه و جباری یک بازیکن پرحاشیه است و تا جایی که یادم می‌آید این بازیکن با باشگاه سابقش مشکل داشته است.

معماریان با بیان اینکه بازیکنان تهرانی تنها برای پول به سپاهان می‌آید و هیچ موقع برای خود تیم به این باشگاه نمی‌آیند، گفت: سپاهان باید همان بازیکنان خودش مانند خلعتبری و احمد جمشیدیان را حفظ می‌کرد چراکه به خوبی با تیم هماهنگ بوده و کارایی بسیار بهتری از بازیکنی مانند جباری داشتند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان اینکه هر تیمی که اشتباهاتش کمتر باشد می‌تواند پیروز شود افزود: در کمال تاسف اگر به فوتبالیست‌های ایرانی بخواهی استپ کردن یا پاس بغل پا را یاد بدهی به آنها برمی‌خورد در حالی‌‌که بازیکنان ما در انجام همین کارهای پایه و اصولی فوتبال عاجزند.

وی تصریح کرد: یک فوتبالیست را در تیم ملی سراغ نداریم که فوتبال خود را از رده‌های پایه شروع کرده و به تیم ملی رسیده باشد حتی علی دایی و خداداد عزیزی نیز در بزرگسالی به تیم ملی اضافه شده‌اند که این نشان‌دهنده ضعف فوتبال ایران است.

انتهای پیام/63020/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول