اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

سپاه مایه افتخار ملت ایران است/ فرماندهان سپاه بصیرت‏‌مداری را گسترش دهند

امام جمعه سمنان با بیان اینکه سپاه مایه افتخار ملت ایران است، گفت: در برهه کنونی، لازم است تا فرماندهان سپاه بصیرت‏‌مداری را در جامعه به ویژه بین بسیجیان گسترش دهند.

سپاه مایه افتخار ملت ایران است/ فرماندهان سپاه بصیرت‏‌مداری را گسترش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، آیت‏‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم و مسئولان استان سمنان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، به بیانات ارزشمند فرمانده معظم کل قوا و مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران اشاره کرد.

وی تصریح کرد: بسیجیان و پاسداران از ارکان نظام مقدس اسلامی هستند و کارنامه سپاه بدون شک تا امروز درخشان بوده است.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: سپاه و نیروهای مردمی آن در شرایط فعلی باید به داشتن بصیرت، معنویت و اتکا به ولایت افتخار کنند و این ویژگی‌‏ها را دست‏مایه‌‏ای برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور قرار دهند.

شاهچراغی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی نهضتی اصیل و برآمده از دل مردم است، بیان داشت: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس باید با تجلیل از سایر قوای نظامی اعم از ارتش، بسیج و نیروهای انتظامی و مسلح، در راستای پاسداشت خدمات سترگی که در کشور انجام گرفته است، قدم برداشت.

وی تصریح کرد: جایگاه بسیج و سپاه بین مردم ایران بسیار خوب است و امروز ما به همه نیروهای مسلح کشور افتخار می‏‌کنیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه باید به وجود ارتش که تحت فرماندهی ولی فقیه قرار دارد نیز در برهه کنونی بیش از گذشته افتخار و دستاوردهای این نیرو را برای مردم تشریح کرد، گفت: ارتش ثابت کرده است که به خوبی می‏‌تواند حافظ منافع کشور باشد.

شاهچراغی ادامه داد: دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و مردم ایران در این سال‏‌های سخت، نشان دادند که از هیچ قدرتی نمی‏‌هراسند.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان به واسطه دفاع مقدس در دنیا ملتی بی‏‌نظیر لقب گرفتند، حماسه سال‏‌های جنگ را بی‏‌سابقه خواند.

امام جمعه سمنان افزود: دفاع مقدس با رشادت‏های مردم ایران سرمایه‏‌ای برای کشور شد و حفظ و پاسداری از این آرمان‏‌ها امروز باید در رأس همه امور قرار گیرد.

شاهچراغی با بیان اینکه پاسداشت ارزش‌‏های دفاع مقدس وظیفه همه مردم و مسئولان است، بیان کرد: جنگ تحمیلی فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران بود تا خود را در جهان ثابت کند و باید قدر دلاورمردی‏‌هایی که در این سال‏‌ها صورت گرفت را دانست.

انتهای پیام/2249/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول