اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس

ناحیه سپاه در شهرستان هامون آغاز به کار می‌کند

فرماندار هامون گفت: در طول هفته دفاع مقدس، ناحیه سپاه در شهرستان هامون آغاز به کار می‌کند.

ناحیه سپاه در شهرستان هامون آغاز به کار می‌کند

حمیدرضا فخر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان تازه تاسیس هامون برگزار خواهد شد.

فرماندار هامون افزود: مهم‌ترین برنامه راه‌اندازی ناحیه سپاه در شهرستان هامون است که هم اکنون اقدام لازم برای شروع به کار آن انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است که برنامه‌های هفته دفاع مقدس با برنامه‌های بازگشایی مدارس هماهنگ باشد به گونه‌ای که همزمان با هفته دفاع مقدس، زنگ مقاومت در تمامی مدارس هامون نواخته شود.

وی اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، حضور مسئولان در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، شرکت در تمامی مراسم و برنامه‌‎های گرامیداشت این هفته، از جمله برنامه‌هایی است که پیش بینی شده است در هفته دفاع مقدس برگزار شود.

رحیمی با اشاره به یک سری مشکلات در شهرستان هامون بیان کرد: پس از گذشت 15 روز مراسم تحلیف اعضای شورای شهر، هنوز شهردار و یا سرپرست شهرداری انتخاب نشده که این خود در خدمات رسانی حوزه شهری خلل ایجاد می‌کند.

وی از اعضای شورای شهر خواست هر چه سریعتر نسبت به انتخاب سرپرست برای شهرداری در مرکز شهرستان هامون اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز منطقه انتظامی نیز در این شهرستان راه اندازی نشده گفت: ایجاد منطقه انتظامی در شهرستان هامون مصوب شده است اما هنوز مکان مناسب برای استقرار آن تعیین نشده است.

انتهای پیام/75004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول