اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

سربازان سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تجلیل می‌شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از سرپازان سپاه استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سربازان سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالناصر ندایعلی پیش‌ازظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور خبرنگاران خوزستانی در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس همه سربازان سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان که در پادگان‌ها حاضر هستند مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی افزود: مراسم تجلیل از سربازان همزمان با هفته دفاع مقدس در روز دوم مهرماه که روز سرباز و پایمردی نامگذاری شده است انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: این هفته از 31 شهریورماه آغاز خواهد شد و تا روز ششم مهرماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در شهرهای مختلف استان خوزستان آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس اجرا می‌شود آغاز اجرای نمایش رزمی عملیات حماسه مقاومت مردم حمیدیه به فرماندهی سردار شهید علی غیور اصلی خواهد بود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس سراسر خوزستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد و ادامه داد: سرکشی و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با این هفته در شهرهای مختلف انجام خواهد شد.

ندایعلی برگزاری محافل انس با قرآن را یکی از دیگر برنامه‌هایی اعلام کرد که در هفته گرامی داشت دفاع مقدس در شهرهای خوزستان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش عفاف و حجاب در برخی از شهرهای استان خوزستان با حضور خواهران و خانواده‌های خوزستانی برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برگزاری صبحگاه مشترک را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: نشست‌های سیاسی با موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در شهرهای مختلف به در اجرا در خواهد آمد.

وی یادآور شد: فرماندهان نیروهای مسلح حاضر در استان خوزستان به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در روز سه شنبه سوم مهرماه دیدار خواهند کرد.

ندایعلی حضور در نمازجمعه را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: فرماندهان نواحی سپاه در شهرستان‌های خوزستان قبل از نمازجمعه در روز پنجم مهرماه سخنرانی خواهند کرد.

وی برگزاری دعای کمیل، برگزاری شب خاطره و برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان بیان کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: مزار مطهر و نورانی شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز پنج شنبه چهارم مهرماه در سراسر خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه سپاهیان و بسیجیان عطرافشانی و گلباران می‌شود.

وی برپایی نشست‌های بصیرتی و دریافت عبرت‌های حاصل از جنگ را از دیگر برنامه‌های بیان کرد که در روز ششم مهرماه و آخرین روز از هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول