اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 26 مردادماه امسال تاکنون صورت گرفت

ثبت‎نام 16 استان در المپیاد رباتیک پیام‌نور خراسان جنوبی

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بیرجند گفت: از 26 مردادماه امسال تاکنون 16 استان برای شرکت در المپیاد رباتیک پیام‌نور خراسان جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‎نام 16 استان در المپیاد رباتیک پیام‌نور خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید علیرضا محمدزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آغاز سال تحصیلی جدید جشن ورودی‌های جدید را در دانشگاه پیام‌نور واحد بیرجند برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پیام‌نور بیرجند امسال میزبان چهارمین المپیاد رباتیک است، ادامه داد: دوره نخست این المپیاد در تهران برگزار شده است.

حضور فعال پیام‌نور خراسان جنوبی در دوره‌های گذشته المپیاد رباتیک

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بیرجند با بیان‌ این‌که دوره دوم آن در مازندران برپا شد، یادآور شد: سومین دوره از این المپیاد در خراسان رضوی برگزار شد.

محمدزاده از حضور فعال خراسان جنوبی در سه دوره قبلی این المپیاد خبر داد و افزود: به سبب حضور فعال، این استان از سوی هیئت رئیسه دانشگاه پیام‌نور به عنوان میزبان چهارمین دوره این المپیاد انتخاب شد.

وی با بیان اینکه زمان این المپیاد از چهارم تا هشتم آذرماه سال جاری است، تصریح کرد: المپیاد رباتیک این دوره ویژه برادران است.

ثبت‌نام 40 تیم در المپیاد رباتیک تاکنون

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بیرجند از فعال بودن سایت المپیاد از 26 مردادماه جاری برای ثبت‌نام متقاضیان خبر داد و متذکر شد: ثبت‌نام اولیه برای شرکت در المپیاد تا تاریخ 20 مهرماه امسال تمدید شده است.

محمدزاده با بیان این‌که لیگ‌ها در سه مجموعه تقسیم شدند، اذعان داشت: این مجموعه‌ها شامل دانش‌آموزی، آزاد و دانشجویان پیام‌نور است.

وی با بیان این‌که تاکنون 16 استان در این المپیاد شرکت کردند، خاطر نشان کرد: حدود 80 تیم تاکنون ثبت‌نام کردند که از این تعداد 40 تیم برادران قطعی شده‌اند.

انتهای پیام/69010/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول