اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان عنوان کرد

تحصیل 23 هزار جوان کردستانی در پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان از تحصیل بیش از 23 هزار جوان کردستانی در مراکز و واحدهای 10گانه پیام نور در این استان خبر داد.

تحصیل 23 هزار جوان کردستانی در پیام نور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایوب مرادی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد توسعه و معین دانشگاه پیام نور استان کردستان که به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور استاندار و تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سنندج  برگزار شد، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزشی زمینه ساز توسعه پایدار در استان است.

وی افزود: خوشبختانه نخستین ستاد توسعه و معین دانشگاه پیام نور در کردستان با هدف به کارگیری توان و ظرفیت‌های استانی و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت ارتباط دانشگاه با مسئولین عالی رتبه محلی و اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور پیشبرد اهداف علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری و برنامه‌ریزی، توسعه و نظارت  در مراکز و واحدهای تابعه پیام نور فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان خاطرنشان کرد: این ستاد به منظور تحقق رسالت‌ها و وظایف آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان کردستان و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه محلی برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های مراکز و واحدهای 10گانه این دانشگاه در سطح استان تشکیل شده است و امیدواریم با حمایت‌های مسئولان استانی شاهد تحقق اهداف و چشم‌اندازهای در نظر گرفته شده باشیم.

مرادی افزود: امید است با با تشکیل این ستاد بتوان راه‌های جذب و مشارکت خیرین استان در توسعه کمی و اقدامات عمرانی و امور عام‌المنفعه در سطح مراکز و واحدهای تابعه پیام نور در استان را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 23 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای 10گانه پیام نور مشغول به تحصیل بوده و  90 عضو هیئت علمی نیز جذب این دانشگاه شده‌اند و بیش از هزار و 200 استاد مدعو نیز در 92 رشته تحصیلی به دانشجویان کردستانی خدمت ارائه می‌کنند.

مرادی اظهار داشت: در حال حاضر پیام نور کردستان به ازای هر 250 دانشجو از حضور یک نفر عضو هیئت علمی بهره می‌برد که با توجه به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله این نسبت به 220 دانشجو خواهد رسید.

علیرضا شهبازی، استاندار کردستان نیز در این جلسه خواستار ارائه برنامه مدون سالانه و میان‌مدت در راستای اصلاح، توسعه و تحول دانشگاه پیام نور کردستان شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش مضاعف اعضا این ستاد بتوان تدابیری لازم برای رفع مشکلات و نقایص پیش رو دانشگاه پیام نور کردستان اتخاذ نمود.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول