اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز برگزار می‌شود

مراسم وداع با شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور بیرجند

معاون فرهنگی و هنری دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: مراسم وداع با دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی ظهر امروز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

مراسم وداع با شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور بیرجند

سید علیرضا محمدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با جایگاه شهدا اظهار داشت: شهیدان در میان ملت‌ها جاودانه هستند و آنچه سبب جاودانه ماندن آنها می‌شود خون سرخ آنها است.

وی با بیان اینکه شهیدان در بدست آمدن اسلام و انقلاب نقش بزرگی دارند، ادامه داد: مراسم وداع با دو شهید گمنام ظهر امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در دانشگاه پیام نور مرکز استان برگزار می‌شود.

توزیع نذری در مراسم وداع با شهیدان

معاون فرهنگی و هنری دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این مراسم دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی شرکت دارند، ادامه داد: در این مراسم حجت‌الاسلام احمد راهدار از اساتید حوزه و دانشگاه نیز حضور دارد.

محمدزاده از برگزاری مراسم نوحه‌خوانی و مداحی در این وداع خبر داد و ابراز داشت: همچنین در این مراسم برنامه توزیع نذری توسط دانشجویان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه با هماهنگی بسیج اساتید،‌ بسیج دانشجویی،‌ امور فرهنگی و شورای هم‌اندیشی دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می‌شود.

پیروی از آرمان‌های شهدا رمز موفقیت است

معاون فرهنگی و هنری دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی اذعان داشت: تجلیل از رشادت‌ها و دلاوری‌‌های رزمندگان دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و نام شهدا، زنده نگهداشتن نام شهدا و معطر کردن فضای دانشگاه با عطر شهیدان از دلایل اجرای این مراسم در دانشگاه است.

محمدزاده پیروی از آرمان‌های شهدا را رمز موفقیت عنوان کرد و متذکر شد: این شهدا امشب در حسینیه شهدای گمنام حضور می‌یابند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این شهدا فردا به خضری و قاین برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/69010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول